Tack almqvist! texten kommer här: (intro) nu du pär min lille dräng, ska vi fara og cämpa men bästefar, jag kan ikke campa hehe, det kan ikke jag heller hahahaha, det här ska bli den bästa sommarn i mitt liv (vers 1) fan vad soft nu ska vi resa bort hänga med grabbarna och leva gott väskan i hallen är packad och klar t-shirt o shorts det är bara å dra bagaget är proppat, med öl vin och sprit! nu är vi på väg, sveriges camping elit framme vid campingen sätta upp tältet och som vanligt går det åt helvetet vi styr upp en brasa och meckar en korv öppnar första bärsen ja nu är vi på gång nu ska vi på fest, det är beachparty! Går fram till några brudar, heyheyhey! Festar på stranden, hela kvällen Sjunger tillsammans, och myser vid elden Brudarna kommer dom börjar och flockas Softar vid brasan tills ögonen slocknar Ooooooh! (Reff) Nu ska vi dra och campa (campa) Det är det vi gillar mest (mememest) Vi brukar campa varje år Å vi ska på fest (aa, vi ska på fest) Max 70 med en husvagn (fan vad segt) Det går så jävla segt (brum brum brum) Men det är det värt för det är soft (soft) Nu drar vi iväg, iväg! (brygga) Ey du Elov sover du eller? Ett ord till och jag lovar det smäller Sorry vänta jag skulle bara skämta Stranden imorrn och fyfan vad jag längtar (Vers 2) Vaknar på stranden med solbriller på Shit fan jag undrar vad som hände igår Aja skitsamma nu är gårdagen glömt Festar och softar jag lever min dröm Steker på stranden hela dagen Colan i handen jag lever så bra män Sticker till centrum chackar en pizza Vi är i Halmstad men det känns som Ibiza Drar tillbaks till campingen för å ta det soft Svensk sommar shit det nästan kittlar i min kropp Dom verkar styra party i tältet bredvid Dom vinkar och ropar ”kom och var med” Klart vi är med vi går över och hälsar Börjar och dansa vi gör vårat bästa När vi fått oss varsin brud Då kom vi fram till att campa är kul! Reff x3
www.myspace.com/elovbeny