Haha det vore jävligt skoj med respons ifrån stanislav... har fan alla hans låtar, svårt att inte skratta när man hör dom :)
Haha aa men han skulle svara har inte hört av han på ett bra tag! väntar . seg jävel han e xD
Ni är båda riktigt as dåliga, men där är därimot riktigt roligt att lyssna på er två :) hur dålig dag man än har, kan man bara lyssan på er så flabbar man arslett av sig. hoppas på svar i från stanislav!! pce
Haha ;) de låter ju nice xD Aa de ska komma svar men killen e grymt seg!
du suger han suger alla suger , du har iaf whoas fulaste daxwax frilla med så stani är bättre än dig
Solit och kallt va de ute idag
HAHAH alltså båda suger så det är bara fjolligt om någon av dom lägger ner tid, stanislav du skrev "längesen jag svara på sån här dålig diss" Du vet själv om att du e fett mkt keffare, liri kan iaf flowa mer .. kanske överdåligt "mixat" om man äns ska kalla det för d , texten också är keff .. men stani lär dig flowa också först, sen kan ni battla hur jävla mkt som ni vill för ni båda är så JÄVLA DÅLIIIIGA
www.myspace.com/marius042
Vad förväntade du dig ? haha
Hubler p19: Din text var helt skön hah.. go on dude. Fuck stanislav! :) hahahaha, word :)
Börjar låta som ett chatt forum här! Skärp er allihop. Visst du är inte bra, onödigt att dissa han. Tycker alla som håller på att tjaffsa här är lite små töntiga. Ge kritik inte sitt och snacka. Ta det på msn är ni snälla! Men men, Texten är dålig, ditt flow är kasst och känslan också.. I stort sett allt. Öva mer innan du lägger upp låten, lyssna på den några gånger och lyssna på var felen ligger någonstanns sedan kan du lägga upp en låt när du själv är nöjd? Övrigt så var dissen väldigt onödig. Men även jag tycker att Stanislav är dålig. Inget du behöver göra en låt om för att andra som hört han ska förstå? /Mvh Mongot! Peace.
Lackar ur!
Du kan ju inte vara allvarlig att du tycker du är bra ? O ditt försök att låta gangster i slutet av låten gick inte så bra . .. och vad är det för beat :S?
www.myspace.com/jonis016
alban haaa?
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!
haha, är detta et skämt? trodde du skulle vara bättre.. men stanislav knäckte du inte!!! haha.. så jävla patetiskt..! sämst sämst mämst sämst!
Så jävla keff du är! du kan ju inte kalla stanis kass om du är sämre ditt fittiga wannabe!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ärligt talat.. vill inte vara elak eller så.. men denna låt "dizz" är inte bra asså
tCHEAA
Bättre är det inte svårt att hitta. Du behöver öva mycket mer på ditt flow mannen.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
haha, tack för ett gott skratt:P dåååligt:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skaffa bättre flow annars bra och att stani vart iaf ägd =)
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
(SUCK)
Graffare
2008-06-15 22:57
Ohh shiiit, hur fan kan du ens sjunka så lågt så du dissar en cp-störd liten kille? Hatar stanislav, can't denie it. Men nu hatar jag dig mer, grattis du är nu den sämsta rapparen på hela whoa:D Men kom igen, dissa hela fucking whoa istället för ett sär... Ditt rövknullade mongo x)
-
Liridon P15 Ska du inte dissa alla som skriver i tråden ?
HAHAHAHAHAHAHAHAHA, du skämmer ut dig själv, snälla dissa mig istället, får vi se om du ahr nått att ge lillen ;)
0-4-6 !
tycker din röst e väldigt skum... dålig.
Faaan va kass !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lill.P Music
men jag vill veta nar stanis svar kommer han sa att han skulle svara ju
https://twitter.com/#!/brazil_dougie
Hoppas att stanislav svarar, detta kan bli årets beef.
haha Tack för all kritik, Men nu vill jag ha svar .......
haha Tack för all kritik, Men nu vill jag ha svar .......
Liridon måste bara upplysa dig om att du står för ca 60 procent av inläggen med försvar och tacktal till alla som ger dig något så när som en vinkning till beröm. att stanislav inte är bra de har redan hela whoa tatt del av. så varför tjöta vidare om den biten av tårtan. frågan är varför du ens dissar han vart ligger bakfaktan? eller tänkte du "jag tar en tväär dålig rappare som alla andra dissar fram och tillbaks och vips så har jag också runt 100 talet inlägg i min tråd". detta är bara patetiskt! ge musik en ärlig chans istället för att börja på den här nivån ! One // Giggen
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha