|
|
|
|
|
The Larssons - Vi sätter sprätt
En helt vanlig kalasröjjare.
Länk!
The Larssons.
www.myspace.com/marcuslarsson
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
först
Ja då var men jävligt nöjd igen :O
|
|
|
Fan två!, men skön låt fan!
Vad var det jag sa?
|
|
|
haha! :) skön låt ffs ;D diggar den ;p
diggade inte beatet så mycket men men ^^ :D pz out
Mclarzon is in tha house yao :)
peace !
|
|
|
haha fan va fet den blev!
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
|
|
|
lätt soft låt, :) keep it öp
Ja då var men jävligt nöjd igen :O
|
|
|
|
|
|
tack, go!
|
|
|
visst, kul i början. men det börjar bli väldigt tråkigt och ointressant att lyssna på er nu när ni ska låta skitdryga och uttråkade i alla låtar ni gör ihop..
wihuu, tacka vet jag "speciell"- den var go men upp och fortsätt och bli skojsiga igen
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du
|
|
|
Haha fyfaan vad skööön :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Fet haha.. garva åt klockgrejen. Orten!!
http://www.soundcloud.com/hubler
|
|
|
Haha ''skön som fan'' ;):D
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
|
|
|
soft sound..
be the change
|
|
|
Toppen var för mig, överraskande, sämst av er två på denna. Estets flippande med sockerbit, gottegris och sockerbit hela tiden fick mig att garva. Hahaha bra där
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
|
|
|
|
|
|
visst, kul i början. men det börjar bli väldigt tråkigt och ointressant att lyssna på er nu när ni ska låta skitdryga och uttråkade i alla låtar ni gör ihop.. skämtar du? dessa killar kör något helt eget.. nått som ingen annan kör. sen säger du att de bli uttråkande ? du är inte mer uttråkad på allt annat som släpps på denna sida? haha nice dynga! kör på!
|
|
|
tycker era vanliga stilare är fetare, ni har tråkiga röster o det ska vara party låt? "vi sätter sprätt på din tråkiga fest" med ingen inlevelse alls, tycker ni flowar bra dock men som sagt det ni släppt tidigare är 10 ggr fetare, kanske smak sak men jag vill helst höra eran vanliga stil
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
|
|
|
nej fan.. toppen kan göra bra musik, men de här är inte bra.. enligt mig då. hatar inte eller nåt... men fan, det börjar gå för långt nu när ni kör enbart sånt här...
krrrrrrrra
|
|
|
tack ni som lyssnar, hoppas folk förstår ironin, verkar inte så! haha.
|
|
|
-kriss P78 visst för att det är något eget, men dom låter ändå väldigt uttråkade i sina senaste verk. inte okej
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du
|
|
|
Jag älskar denna stilen. Jag skiter fullständigt i om man har ett eget sound eller inte, men jag älskar det här soundet. Jag gillar ironin i refrängen.
Rapp: Tycker ni flyter skönt. Toppen flyter skönast. Estet körde också ett skönt flyt. Attityden är rolig iochmed att det är en "partylåt", att ni låter lite halvt döda. Text: Gillar era sätt att texta. Ni rimmar skönt, och har en del humor. Denna texten är rätt så dryg i mitt tycke, på ett skönt sätt. Gillar faktiskt att Estet så tvunget måste använda "sockerbit" hela tiden. "Här har du ett partytrick Men först behöver jag ett glas med sprit, och mat..." - Haha, va? Det är såna här dryga saker som kan ge humor i en sånhär låt tycker jag. Beat: Gillar era nintendobeats. Vanliga nintendo-låtar gillar jag inte, men just era nintendobeats är alltid lika sköna. De ger ett upplägg för ett skönt flyt.
Off topic! Vem av er är äldst?
Wazaaaa
|
|
|
HAHA!
Den här var jäääävligt bra! Sjukt tung.
Ska fan lägga in den på mp3n.
Props.
|
|
|
Haha jag är faktiskt några månader äldre! tack alla! speciellt dom!
|
|
|
Fattar inte att folk ej fattar ironin... Den var skön på ett konstigt sätt!
|
|
|
haha vafan äre här ?
-pack you'r bags man, you are a tourist!
|
|
|
Haha nej ni som tkr det låter uttråkat osv.. det här är riktigt skönt! det ska va så här ! nåt nytt inom svensk hiphop.. man måste hitta sin egna stil och det gör The Larssons verkligen så gå å runka åt Stanislavs sexiga röst lr nåt ni som inte diggar!
BIGUP BOYS!
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
|
|
|
KimV du kan suga min kuk.
till låten, ni är inte dåliga , ni har flow osv, men låten var riktigt tråkig japp. tråååkigt.
nog för att klockan är mycket och jag inte sov så mycket i natt, men jag somnar nästan när jag lyssnar.
som plåster på såren är jag tvungen att sätta på "Toppen - Den är här nu " för att övertala mig själv att du e skön på det du gör !
Mer "Den e här nu "
Ciooaa gossar ! :)
Och du KimV glöm inte att suga av mig.
Peace out, get laid !<br><br>
|
|
|
klockan är inte mycket, den är också borta.
|
|
|
ni tror inte att vi fattar ironi? jag tror inte att ni fattar att vi tyckar o vet att dessa grabbar kan bättre?
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
|
|
|
poängen är att det inte ska vara bättre/sämre än såhär på denna track. vi är grymt medvetna hur det låter. skratta eller vänta på nästa sockerbit vi släpper. heh!
|
|
|
som plåster på såren är jag tvungen att sätta på "Toppen - Den är här nu " för att övertala mig själv att du e skön på det du gör ! de där var rätt roligt sagt med tanke på när den låten gjordes förövrigt en jävligt rolig låt detta
www.myspace.com/naturmusic
|
|
|
Älskar den här! :D
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!
http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
|
|
|
Jag tycker det var roligt låt! Sockerbitar och klockor som försvann, underhållande! Dock tror jag, om jag inte misstar mig, att mange schmidt var först med "stilen" att låta entonig , trött och tråkig. heh -Har ni samma mamma?
|
|
|
|
|
|
tråkigt att estet är så värdelös emellanåt textmässigt.. :/ jag gillar grejjerna ni hookar upp.. diggade eran skit i TT-08 no doubt.. MEN slipa lite mer på texterna.. blir mycket roligare för dom som inte bara diggar huvvet till beatet..
kyzzz
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!
|
|
|
Fet som fan! Diggar denna stilen till 100%. ;P Kanske lite mer sväng bara, men jag fattar poängen i låten.
Mina beats http://www.myspace.com/zyndromeproductions
|
|
|
tkr de e nice .:D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
|
|
|
fyfan vilken godbit, gillar den verkligen!
|
|
|
Dock tror jag, om jag inte misstar mig, att mange schmidt var först med "stilen" att låta entonig , trött och tråkig. heh grejjen är väl att han låter så hur han än försöker att låta? och vi är bara allmänt sköna liksom haha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
haha tack tack öpp :)
|
|
|
FAN JAG VART 41:a
okej . drygade bara lite
Lol , Crilz , Vider Ragnar Björnloppa , Mats Svinblad
|
|
|
haha du vart ju 42:a!
|
|
|
43!
skön track , sjukt dåliga bars som gör skiten kul
|
|
|
hehe
|
|
|
det var ju meningen :P
|
|
|
Tycker ni har sänkt eran nivå rätt mycket. Speciellt Toppen som inte alls låter sig likt. Jag diggade era förra låtar som fan, men nu i TagTeam har ni blivit sämre. :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
hahah plockepinn raden..
Careface..
|
|
|
Sluta klanka ner på Toppen & Estet. Båda två är tvärfeta men inte fan kan varje låt vara bra? Speciellt när det testas mycket nytt. Visst just den här låten lät lite död/stum, för vart är glöden? Jag har iallafall gillat alla era låtar tidigare mer eller mindre pga att varje låt har sin egna utstrålning och ni låter alltid så jävla glada. Men här vart det inte så.
/ wazupp
|
|
|
tack alla. vi får väl sätta lite mer glädje i godbitarna framöver, heh.
|