Anjo, varför skulle jag dunka dig på mp3:n ? // Du kan ju varken rappa tight,o ännu mindre stå på scen // tjockis hoppar in i battle, Rappar, fast han stammar // och dissar mig med rader som han hämtat från sin mamma // jag dissar inte mig själv, när jag nämner min längd // hah, jag vet att jag är kort, och det är inte jag som skämmer ut mig för jag kommer sänka dig, om det blir så // kommer Fucka dig totalt, så får vi se vem som står // joppe, hörde att du hade rappatlive, vad bra det känns // ja hörde ochså vad det var för åldergräns // mellanstadie disco, det är hypat shit, // Jag vänder beefen till kebab, och slänger upp dig på en tallrik // både Joppe och Anjo, tror att dom kan rappa , men ingen av dom kan ju hålla taaakt // men det är dags för dom att säga godnaatt // för, när jag kliver in, och dissar båda ensam // har dom inget att säga dom beefar mot den bästa // dom blir stumma, det är solklart // och är det beef ni vill ni ha, så har ni lyckats horbarn // Klart jag backar Tobbe och Nysten, va fan tror ni // börja tjafsa direkt om att jag blanda mig i // kolla, det är såhär ni tror ni kan rappa, // men Joppe, står med handen i fickan och liknar en handikappad // och Anjo, jag har aldrig träffat dig, men jag har sett en bild // jag trodde först det var du och sen några personer till // din jävla tjockis, startar beefar och battles över msn // tänk först vem du skriver till och vad som kommer hända sen // för som jag ser, de, är denna beefen redan över // och bevis på att joppe är bög finns i mitt galleri där joppe har slickat mig i röven //
http://stcmusic.se/