jag gav dig allt jag hade, all min kärlek och så // men efter 8 månader ville du lämna och gå // dagen innan som du dumpa mig då sågs vi på stan // puss på munnen när vi möttes och allting var normalt // men nästa dag, fick jag korta sura svar på msn // jag fattade att nåt va fel, såklart att jag ringer upp dig // jag ringde upp dig och vi pratade en hel del // jag fattade direkt att någonting var väldigt fel // sen fråga jag rätt ut, om du verkligen ville // fortfaramde va tsm och ha mig kvar som din kille // du tysnta i sekunder,hjärtat gjorde en volt // när du sa du hade känslor för din gamla pojk // fan, jag menar efter 8 månader du har vart med mig // så känns det liksom jävligt falskt att du har känslor för din gamla ! // jag gillar dig jue, men orkar inte va tsm // kan inte va tsm när jag gillar nån annan // hur kan du gilla mig ens? du borde hata mig // jag gav dig ett löfte, och de va aldrig sluta älska dig // du kunde aldrig ses, men du älska ju aldrig // lätt för dig att göra slut, när du playade stadigt // har väntat många timmar på att du ska logga msn // du lova att du skulle ringa mig men du glömde alltid sen det bevisar ju hur mycket du brydde dig i förhållandet // planera liksom samma vecka saker efter sommaren // och samma morgon, så sa vi båda som vanligt, // att vi älskade varandra, att jag satsa va farligt för // sen kommer du och disar mig för ditt ex // de va ju liksom ett år sen, fatta hur de känns / / plus att de va du, som lämna honom // du sa att dina känslor dött men nu så vill du börja om // du visa mig vad kärlek var, men kasta ochså bort den // jag hatar att jag älska dig, och allting gick så fort sen //
http://stcmusic.se/