I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

per kjell - song about

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-05-20 03:30

per kjell - song about

Song about..

Tjena, ni får gärna kika in min nya låt, ganska lätt inspelat.. bara rakt av med en kondensator mick, gitarr å sång på en gång. Inga krångligheter helt enkelt :)

Den är väl inte särskillt hiphop men a ni kan ju kolla in och en kommentar hur som hellst

2008-05-20 03:45
Diggar den! Tycker den skulle bli mycket fetare med lite ifyllnader & lite mixning på den.

Om du har fler låtar av dig kanske du vill dela med dig av dem? Nice work! / Robie
®obie

2008-05-20 03:56
det är det där som är kruxet, kan verkligen inte med något musikprogram och ännu mindre att mixa.. så varje gång jag försöker mig på att spela in något så slutar det med att jg blir less.. kopplar in en mick och bara spelar låten live rakt av istället

men sant, vore kanske schysst att lägga på lite bas och sånt där, men då får man lov att spela om allting om man ska spela efter click och så

har en hel del låtar, och ganska mycket nytt, så ska försöka spela in lite grann, men vissa låtar krävs ett större arrangemang, så får ta och lära mig det här med pro tools snart :)

2008-05-20 10:49
Okey okey. Jo men det lät ju bra det här också men det skulle kunna bli bättre. Men du utväcklas inom tiden & kommer lära dig av musikprogamet & få till lite mer effecter osv.

Jag ser fram emot att höra nytt matrial ifrån dig:) Ceep going
®obie

2008-05-20 12:18
tackar så mycket för kommentarerna, lägger upp här om jag spelar in något nytt