GLÖMDE SKRIVA: beatet är proddat av ingen mindre än min nigga Anti aka Max cady från Army of Darkness! thanks homie! ----------- tack för dom orden cadier. anta, ska bli kul å läsa din kritik. N_jack: kram! texten för den som vill ha: vers1 Vi har blivit kritiserade sen dagen vi starta man känner här direkt när dom avundsjuka hatar men kom hit min vän, ja e redan på scen ja är alltid radikal och står på egna ben men ibland brister jag de blir för mycket e trött på alla fördomar ja sliter dom i stycken.. för "Petter gör si, säger de å gör så" men låt mig göra som ja vill, ja vet vad ja står för folk visar kärlek men hatar när ja inte ser baktalar mig men de är för er som ja ber.. så väx upp nån gång va och lär dej hålla käften varför den blicken, är de fel du kollar efter? ingen e perfekt mään, man har sina brister hatar du på mig bara för att ja e kristen? trött på alla hatare som nämner mitt namn ja klappar dej på axeln men tar vänner i hand vers2 Än en gång greppar ja micken och kör precis som arton senna kör på tills ja dör ey,... känn de här.. ey... vem e där! Lex från Real Talk, levererar tungt här folk ifrågasätter mej e du religiös? naah svarar ja, jag e kristen seriöst men nog om min tro min vän vad tror du själv på dagen då du dör tror du att du blir själv då? en annan sak här som måste fram i ljuset att folk går omkring och e falska till tusen De e männisor som ni.. som gör mig bitter om ja saknat moral hade ja kallat er för f-tter Men jag e kristen och ja ber till Gud men måste ja leva bibelns ord fullt ut Så tänk på dej själv sluta frågasätta mig men fortsätt du att hata om de underlättar för dig vers3 Min lyrik är lika tung som en lastbilskrock Ja spottar mina ord som skott från en glock klick klick bang homie1 du blir berörd' de träffar lika hårt som om du blev överkörd vad ja vill få sagt är att du ska ta till dej ni måste sluta hata, -som ja sa till dej! ja menar vad-ska-Gud tro när han ser oss ja vet att han gråter när han ser hur vi beter oss men livet e svårt, ja har en vilsen själ ibland e ja för snäll, de e min akilles häl men ja vill väl, vill inte leva i hat för ni fortsätter än men ni lägger av snart för ja svarar på ditt hat, ja ger extra tillbaka inget snack om saken, - mina texter e raka ja öppnar min famn, och du får välja fritt så kan du sluta hata, beslutet e ditt! REFF: många människor hatar på oss.. och förkastar vår musik men jag bara ler och tar de chill,. för vi har stor publik men jag är en.. realist, jag visste att ni fanns men lämna gärna mig ifred och ta ditt hat nån annanstans !
Detta är min forumsignatur