Kriss Lunne & Henrik - Här Står Jag Kvar
Här kommer en ny låt från oss ! Vers 1: Kriss Vers 2: Lunne Reff : Henrik Text: Kriss & Lunne Mix: Kriss & Lunne Beat: KrissÄlska eller hata -------> Kriss Lunne & Henrik - Här Står Jag Kvar
denna va fan skön boys:) Kriss la de as skön tycker jag, nog en av de bästa på senare tid tycker jag.. Lunne du lägger de as skön me:) Vem är den till;) Henrik du är alltid schöön;) puss
http://www.myspace.com/quizze
underbart grabbar fint beat kriss är ju så klockren så det finns inte lunne utvecklas som fan, riktigt fin text henrik, nog en av de bästa reffläggarna på whoa upp som fan!
Vem fan pratar du med?
tack tack roligt som fan att höra:) mer?
tack! :) roligt att läsa!
Krisssie.. lät bra här, finns då inget jag kan klaga på! reffen. hel soft! skön röst. Lunne.. likadant här, finner inget fel niiice.
vill börja med att säga skön reffjävel ! propps till henrik kriss glänser över beatet och Lunne flyter på fett och stabilt good shit grabbar UPP!
ja denna va en låt som kommer finnas på Spellistan ett tag :D. Kriss: skön Text, Skön flow, skön Stajl! diggar dig på denna. kriss får även som hänkäh 10/10 Lunne: Du har Skön Text, Skönt Flow, diggar din röst, du får 9/10 där, du Räckte inte ända ut, men fan du kommer framåt!. Henrik: Henrik, du är ju en gud på Reff, damn boy, 10/10 på dig! Då blir summeringen alltså såhära. KEEP IT UP!. 9/10 blir Summeringen då. men lätt skönaste denna vecka, keep it up boys! Peace and love / Pelle
Hiphop är som en Ljuv Ballad i mina öron, nae jag vill inte veta va hårdrock är i öronen då :o.<br>
Är det Brandberg på reffen eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rätt fet. lunne la skönast. gillar brandberg på reffen. out..
www.myspace.com/danielbylund
tack, fan va kul att ni diggar :) fler ?
Tack som fan alla, roligt att ni gillar den:) mer?
upp för norrland
http://www.myspace.com/quizze
kriss is back:D jävligt bra detta, forsätt at släppa mer pz
livet från en annan vinkel
Tycker kriss lägger det jävligt bra. Förmedlar känslan i texten riktigt jävla bra och allt ligger perfekt. Lunne la det bra också, inget att klaga på. Reffen inte lika stark men fräschar ändå upp låten. Men kriss la det bäst, big up! :)
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Den var riktigt bra!! Fortsätt med det bra jobbet. Peace
kan icke tanka );
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
grymt skön låt :) hehe fortsätt såhär
wait a minute man..
najs som fan faktiskt !
richyrich bitch !
fan va nice kan inte sluta lyssna på den pz
nille här me hagel gevär
ah det e bra gubbs
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
tack allihopa. kul att höra !
kan någon vänlig själ slänga upp texten ? grym låt !
Reff - Saknar tiden som var DÅ det var du och jag för här står jag kvar tills du kommer tillbaks Lunnes vers Sitter och tänker - på minnen och känsler Det gör mig svag för jag målar bilder av henne för dagarna går - men det blir inte bättre Har krigat för gäves - men ingenting händer Stirrar i väggen - sällan tidiga nätter Försöker klara av det fast det svider på läppen - Lyssa bejbi - För skiten den stämmer Har försökt berätta - men ja skriver istället för än hur mycket som jag vrider och vänder Kommer du att vara den som brinner i själen saknar dig så - Det finns ingen bättre För blicken du sänder den sprider ut värme Det känns tungt - för vi blir bara vänner för känslorna du hade förr dom finns inte längre - Så det känns som att jag springer ihjäl mig För det som heter kärlek är inget som jag lärt mig
Bra gjort schnubbar! Tycker alla var duktiga, dock gjorde beatet så att låten blev lite tråkig men.. nice utfört
ääääääääääh beatet är ju fett som smör :) haha tack alla .
Sköönt! Diggar kriss som fan i denna!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Sjukt bra är allt jag kan säga! / Mäktiga b
Ny Användare : ReskOnee
har aldrig hört Henrik förut men hans reff var grym som fan! tyckte Kriss's accapella var lite för låg. Verserna är fina, refrängen är grym som fan! Diggar detta, Peace.
Dra åt helvete!
tack alla, kul som fan att ni diggar:)