Gruppen - Bikten (Känsliga lyssnare avböjes)
Ligger i denna ordning: Melvin PatteK Dannie & Eddie... Nu, innan ni flippar osv, ta en sekund och fundera på varför vi säger sånt vi säger, vi tycker inte händelserna är roliga, det är för att konstatera att världen e FUCKED?! sen om nån tycker det var onödigt o säga vissa saker, save your own time, för då har du missuppfattat hela låten, thats that. Länken andra låten i spelaren...
www.myspace.com/melvinjunkyard
aa dehär va ju kul av er
Fuck karma, I don't need karma!
Haha, ngra rader som fick mig garva iaf ;)
Frowdan // ATTITYD CREW
varför försvinner mina trådar helt på detta sättet emellanåt, (utan att finnas bakåt i forumet?!)
melvin, händer mig också ibland! strange det där. Över till låten, några småsköna rader lite här och där även fast det är ett s k känsligt ämne. Men det var väl bra, sålänge ni inte gör sånhära hela tiden så ;) piz
du har fett skön röst grabben, keep it up :)
typ, eller?
andra snubben, va skönast! Ända som la fetast rader!
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
word emad, andra snubben va fet..
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Det här var väl inte så farligt.
Lyssna igenom blueberry på min playlist
här (jag är sist)
Kom igen nu folket.. hur svårt kan de va o lämna en kommentar?!
Ganska bra men vissa rader diggas inte med tanke på vad dom handlar om men ni varnade ju innan låten började så jag borde inte klaga..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JoNssoN P14 som ja skrev, de finns en tanke bakom låten, man måste ju kunna prata om hur vissa människor fungerar o tänker,,, vad vi menar när vi säger vissa saker lutar mer åt att idiotförklara dagens samhälle mer än att driva om saker som sker lixom.. svårt att förklara men ja hoppas på att dom som lyssnar förstår det!
Skönt med lite omväxling (syftar på alla smör låtar). Keep it up
haha tack så mkt alla! Trodde verkligen att folk skulle lacka fett!
Atom-CCC P19 ironi och grovt skriven storytelling är Gruppens huvudmål. ja garanterar NOLL seriösa smörlåtar, kommer antagligen en ironifylld sån så småningom, men inget sånt från oss i övrigt!!
opp för fan!
tack, varsågod och komigen:D
hahah jaa innehållet e ju som de e (som du säger) men jag diggar själva låten, texten e väl mja hmm okej med ironi i tankarna men själva låten diggas haha, går det ihop(=? aja ska inte säga mer... /S
melvin P78 Jag syftade inte på att eran grupp gör massa smörlåtar, jag syftade på att det finns för mkt sånt på denna sida :)
Okey :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Atom-CCC P19 jo ja vet! ja tog de inte så, å ja delar din åsikt, de va därför ja skrev så, sorry att ja inte va tydlig med det! One
Upp jalla bye