I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kvarterskända - Kulturnatta [Netplay 3 låtar]

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-05-25 13:49

Kvarterskända - Kulturnatta [Netplay 3 låtar]

Sho brushor, ska panta burkar nu, så för att hålla det kortfattat som en långhalsad torrslampa..

så vill jag bara säga så här:

vi fick en spelning, gjorde 3 nya låtar, spelade på spelning, släpper 3 låtar som netplay på whoa.. och får förhoppningsvist Konstruktiv kritik!!!

alla låtar är svenska (alla = 3)

Länk!yea?

Soon in your Fridge, mofo..

2008-05-25 18:51
hon vill ha de var mig en riktigt härlig låt. najs flyt och röst och allt vad det heter. sen är ju poängen med låten, som du berättade för mig då jag är för dum i huvudet för att förstå själv, härlig också. mycket bra

kvarterskända var lite sisådär, diggar som sagt maketo's vers men den andra gossen var lite väl vild för min smak. nåväl, en charmig anthem om inte annat.

vi är här tyckte jag tyvärr inte alls om, ni flöt och allt sånt. dock kändes det fel bara. kort sagt, hon vill ha de var favoriten på denna netplay. filma uppträdandet och langa youtubelänk sen vettja.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2008-05-25 22:48
yea. fan va kvarterskända smiskar

feta beats och feta låtar
måste fan dra hem den här xD

2008-05-25 22:53
maketo_ ni som är från boden elr vare va? :) ni uppträdde före kaggen typ?! du o 2 st till (?) isf sååg jag er ;) va ju på kulturnatta (lowlife truckstage)

2008-05-25 23:11
Vi va inte dom som uppträde exakt innan kaggen, det va labra ledge.
Vi uppträdde innan dom xD

2008-05-25 23:26
ajfan..! men fett me umebor som rappar hära. de är inte många som göre..visste inte om de att ni va från ume..! jo jag känner igen denna låt " hon vill ha de" den såg jag på iaf den va fett grym ! :D

2008-05-27 17:00
Maketo,när ska ni göra nästa spelning i ume? :D

2008-05-27 23:05
första låten var inget osm föll mig i smak faktist..
accapellan var för låg. beatet lät för plastigt på nått sätt
andra låten lät fet som fan av det jag hört hitilst
men accapellan är fortfarande för låg och ni har sån satans reverb på accapellan
och tredje låten. gillade fan inte introt..
det hära var fan inget som föll mig i smaken..

sry guys. men hoppas det smakas i andras öron !:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre.
Är man avsugen då ?:S