Frida Fröjd - Aldrig vågat förklara (remix)
En producent som tog kontakt med mig igår gjorde en liten remix på min låt aldrig vågat förklara.. tog honom en halvtimme, jag tyckte det blev fett iaf! lyssna och släng gärna ner en kommentar :) hade vart nice! Pyzz http://www.speedyshare.com/553607541.htmllåten
Tungt! Du är duktig, har du mer musik man kan tanka? Mvh Robie
®obie
Jag har inte hört orginalet, men den där var jäävligt skön att lyssna på.
bla.
tackar så mycket :) nej jag har ingen myspace eller något.. men ska fixa snarast :)
går och lägger mig, imorgon vill jag se många commentz! pözz
Frida, jag älskar när du sjunger om mig! Det är det finaste, jag blir tårögd :)! Nee men den va sjukt fet i detta med:)
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Softish Diggar gitarren. Och du sjunger bra. Enda jag saknar är ett sånt där riktigt moment då man ryser till.
bra låt... keep it up.
Zittla - The Fatal
nja, gillade bara reffen, tycker instrumentalen ligger för högt, andra versen tog sig dock lite
Jag ska inte hänga med dom, jag ska hänga dom!
nice babe
En stor kuk är en liten tröst i ett fattigt hem
okej, tack så mycket! saken är att jag hade inte accapellorna sparade, så jag skickade över min vanliga låt och han la på trummor, piano osv. på ca 30 min.. det tycker jag är rätt fett! dock gick det inte att höja accapellorna i och med att mitt vanliga beat låg på tyvärr.. men men kul att det diggas!
Haha sooft jag håller också på att jobba med grabbarna i secret sound just nu :) riktigt soft blev den tkr jag.. keep it up
inte hört orginalet men detta var tightare än fint Fridens
www.myspace.com/naturmusic
Orginalet e tungt :P men denna va riktigt skön å lyssna på :) fortsätt så
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
Radikalneutral P1 så synd för dig att det var mig hon sjöng om :) btw, frida du vet vad jag tycker om låten. (Y)
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
bråka ni bara om mig gossar! :) det är härligt att se..
Moderator
2008-05-29 19:06
ska bara beatet höras ??... originalet är bättre frida där inte nån gör så att beatet tar över din goa röst.. Peace !
Fett (: du har en bra röst !
Mina beats http://www.myspace.com/zyndromeproductions
Nice som vanligt! //Henkish
No you!
Som en viss person skrivit redan så saknas det ett tillfälle där man riktigt ryser till. Men låten var riktigt nice alltså, diggar rösten på dig. För att få till den där Riktiga "Moment" Då man som lyssnare ryser till så försök få lite högre ton, försök gå upp ett steg till, att du tar i lite mer, så att det blir nästan lite mer skrik i rösten. Då jag hör sånt brukar jag rysa till, men vet inte med dig;) hehe. Men keep it up! And Good Luck!
http://www.myspace.com/danielsavaker
tack så mycket, grejen är att ifall man har hört orginal låten så hör man att det inte är en låt där man ska skrika typ :p men det här är ett lite hårdare beat fast med andra accapellor.. tro mig, jag kan skrika om ni vill! draken, tack gubben! mizz u
Låter bra frida! men enligt mig så tycker jag inte om uppbyggnaden på verserna, jag tycker personligen att du ska minska på alla whails så du får ett cleanare sound, get it? Sen så kan du komma med någon riktigt skön whail någon gång i låten så tänker alla "WOW :O" plus så skapar du alla rysningar man får i kroppen av din vackra röst :) Blir bara så kladdigt med för mkt liksom, och försök skapa lite mellanrum mellan raderna så blir det lite mer r&b aktigt och det är skönt :) så gillar jag inte melodin, var inget speciellt, känns som den är rätt snabb tänkt (i verserna).. Men däremot tycker jag reffen fastnade lite i bakhuvudet, åtminstonde melodin :) jag tycker du ska hojta till om du skulle vilja lägga en vers/reff på någon av mina låtar i framtiden, har ju aldrig kickat med dig förr så det skulle vara roligt.. Du kan lyssna på någon låt på min myspace:
danybwoi in your face i think! (du kommer dö om 7 dagar om du inte klickar på länken)
Jag är faran som lurar i natten!
tack så mycket dany :) jag har lyssnat litegranna på dig.. tycker det är nice alltså, vi kan gärna göra något tillsammans :) haha jag klicka på länken så jag hoppas inte jag dör :(
Allright !! låter dunderfett, kommer in lite senare idag på msn .. Vi kan ju planera lite då :) Just keep it rolin' girl Peace
nu eller aldrig! gift er också
så otroligt bra! börja gö låtar med mig nu :)
ROUSU
Upp för denna låten ! :)