Logge - Mitt liv (Ft Zoxxi - Prod Zoxxi) Vers 1 (Logge) Livet det vaklar, precis som min livslåga söker efter svar men som om de finns några svar, till att besvara de jag undrar hade ändrat allt, ifall jag bara hade kunnat kommer kämpa mig fram i denna världen lyckas inte alls, är som fast i misären fast ,utan styrkan att ta mig loss fan, jag vill inte kämpa för nått. skriver texter med blod, för att orden ska fastna känner saknaden, men jag vet inte vad som fattas texten jag spottar ni vet vad ja menar får världen att snurra, och allt cirkulerar ska hålla min blick, ska bara gå rakt fram, även om jag älskar någon ska jag vara varsam och de som jag hatar , få ej respekten zoran säg mitt budskap, i denna reffen Reff x2 (Zoxxi) vänd aldrig om fortsätt gå rakt fram, jag tappar min balans så sträck fram din hand för bakom hörnet står ju döden, försöker att leva men mitt hjärta de blöder Vers 2 (Logge) Tiden flyger iväg som molnen på himlen de e lika vanlit att man har skärsor som plåster på kinden och livet, ändras när man blir äldre dem som var bröder, finns inte kvar längre vänner finns kvar , vad händer idag svek, tårar och ett hjärta fyllt med hat mörkret tar över är på väg till andra sidan ljuset vill jag nå, men är fast här i dimman i timmar, har känt denna känslan rädslan tar över, jag känner mig ensam ingen hjälper längre, förut få antal personer, som lägger över allt ansvar på en ensam själ, som inte har kraft utan är svag och som aldrig har haft mod till att ge, mod till att hjälpa mod till kämpa, för dem som man älskar Reff x2 (Zoxxi) vänd aldrig om fortsätt gå rakt fram, jag tappar min balans så sträck fram din hand för bakom hörnet står ju döden, försöker att leva men mitt hjärta de blöder