I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nevada Placerade (Alexz K & Forza D) - Dra

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-06-01 20:14

Nevada Placerade (Alexz K & Forza D) - Dra

Ett tag sen vi droppade nått ihop.. denna låten är till vår netplay som kommer ut i sommar =) men ni får dden som smakprov :) hoppas den ska diggas :D

http://www.speedyshare.com/472274783.html

Kommentera nu folk :D

PÄYZ OUT !

H-O-R-A

2008-06-01 21:32
fettfett utväckling¨på alexz najs:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-01 22:27
Tack man :D
H-O-R-A

2008-06-01 22:34
SKIT FET sparas
Allerhed-$tudio$
Rappen har tagit över mitt liv...
http://myspace.com/gata-i-blodet

2008-06-02 00:05
hehe gott de :D
H-O-R-A

2008-06-02 06:35
Detta va helt ok,

Det går bättre å bättre för dig Alex :D

Detta va det bästa jag har hört med dig Dejan, men tycker fortfarande att du har lite snäll röst typ :\ :)

Tjockt beat :)

Lite tjatig reff :\

Men låten i helhet va hyfsat nice

7/10
<3
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än

2008-06-02 09:16
Tack baby :D
H-O-R-A

2008-06-02 10:00
Helt fet, älskar er stil på beats gubbar, väldigt annorlunda =D=D
You could hate it or love it,
But this is me and this is what I do,

2008-06-02 14:58
Tack mannen :D
H-O-R-A

2008-06-02 15:12
jag tankar, lyssnar och kommenterar när jag kmr hem, har engelska nu- men ska bli kul och få höra skiten! längesedan ni spotta någo.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-02 17:20
NI kan dra ;) haha, nej men fan.. skiten fuckades när ni slarva med mixen i reffen.. o som tidigare har nämnts blev det lite halv tjatigt med dra dra dra dra.. men keep it comming hombres! pääys
www.myspace.com/mrpduvet <-- check it out!

2008-06-02 23:17
tnx för alla comments:) mermermer!!!

2008-06-03 09:40
You know i liked it.

Alex, du låter lite förkyld i låten. :/ vet inte om det är mina öron som lurar mig men :P. Annars låter det riktigt nice ;). Nice text, känns som det här är 'ditt' tema ;).

Miiistah Dejo, här hör man utveckling låååånga vägar. Inlevelse hela vägen igenom, förutom de 2 första raderna rååådiggas texten och rappen hela vägen igenom. Tycket inte, som joltarn sa, att du låter för snäll - tycker du låter mer som att du inte bryr dig ett dugg om tjejen i fråga. Diggar hela flowet och texten till 100%. Keep it comin!

Refrängen låter taam. Låter dåligt när någon av er drar ut 'draa' i bakrunden (låter som alex :P). Det var ingen höjdare i mina öron.

Annars tycker jag låten var riktigt bra, och det låter spännande när jag hör er prata om låtarna ni har på gång också. Ser fram emot mer med NP.

/ Yours, Zyyc
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Rappare

2008-06-03 11:30
Reffen var väldigt grötig och dåligt mixad, alltså den gick lixom inte att digga till, verkligen inte alls heller. Den var bara jobbig och kändes mer som ett ihopslängpåennatt med en riktigtkassmix :(

alex lät bara förkyld och inget nytt direkt, kändes som om man hört det här förut med dig, du vet - röst - flow - text - det var inget nytt man la märke till. Meeen shit vad forza har utvecklats sen sist, blev riktigt förvånad, raka motsatsen till reffen. NICE.

AAC - http://www.myspace.com/ntodao

2008-06-03 11:37
okejokej, ja gubbar jag är förkyld :) men det visste ni väl redan :O ? Lite svårt att missa när vi går i sammma klass xD tack :D
H-O-R-A

2008-06-03 15:02
tnx grabbar! riktigt kul att höra att man utvecklas lite:D

Tack för att ni tog er tid och skrev utförliga comments;)

Mer!:)