Limpressed - Västerås Anna (Session)
Drog en mindre session nu mot kvällen och här är resultatet. Var ett tag sen jag släppte något och det vore tacksamt om folk ville kommentera, as usual! Länk 1 Reserv1 Reserv2 Text: Okej, hah, hah, hah japp, det började, sent en lördagkväll/ solen sken på lögarängen, inge stånk och gnäll/ jag kunde va mig själv, slapp spela gullig och snäll/ men höll mig inom vissa ramar, undan bråk och skäll/ jag gled längs gräset med en öl i min hand, med en öl i min famn, vafan, de var öl överallt/ kände mig jävligt ball, men när jag väl kom fram/ till mina vänner fick jag syn på nåt som fick mig tappa allt/ en fin tjej med långt, mörkt, vackert hår/ fanns ingen som kunde matcha, så långt ögat kunde nå/ så jag hade mitt mål, som med en tråd och nål skulle jag precisera siktet mot en tjej som kunde få../ Vem som helst att tappa Andan! Om jag nånsin får ett barn, så ska hon vara mamman/ ingen annan, kan sätta vita mot svart/ och hennes blågröna ögon typ lös upp min natt/ som en nergrävd skatt, låg du och vänta på mig/ och jag om någon skulle va den som förtjänade dig/ inge nej, nej, nej. du skulle med mig hem den kvällen/ våra kroppar gnistra fram till den stora sköna smällen/ kvällen blev änden, när någon sa till mig "känn den"/ men jag ville visa känslor för dig innan jag tog fram den/ håll hand, mysa med dig under västerås sol/ utbyta kärlek med varandra, inte glo under din kjol/ ref: Västerås inget annat/ Det är staden i mitt hjärta, här vill jag stanna/ Här har jag pappa och min mamma/ Här har jag allt jag behöver, allt annat är skitsamma/ O denna låten är till Anna/ Denna söta, fina, snälla, goa, rara, underbara, generösa, makalösa, extra ordinära Anna/ Hoppas ni tycker om den och att ni njuter av sommarvärmen! Peace! /Limpressed
"Graveyard? Vadå, typ cykelbana eller?". . .
Hahaha. kom igen nu vafan. visst jag är inte whoakänd men förtjänar lätt fler kommentarer än NOLL. :P
först när jag läste texten tänkte jag SHIT hur fan ska han kunna flowa till det, men det gjorde du bra, texten va inte det bästa men man har att du börjar "kunna" din grej lixom. peace
BullerbyBarnen Crew, SMÖGenröra, Världar i Fantasi
för du kan röka någonting som gör en skön och får allting att kännas som det går att garva åt
UPPz
Kom igen nu, lyssna och kommentera! skenet bedrar.. lyssna innan ni dömmer.
Härligt Linus, kul att höra mer av dig! Låter nice som fan :D
^ Smart sagt.
Tack! :D Om ändå fler folk kunde lyssna och kommentera skiten! :P
jofan:D ja tänkte också, hur fan ska man kunna flowa till dedär? men den va jävligt bra;D en av de bästa har hört ifrån västerås faktiskt :) bor där i närheten, fortsätt droppa. piiz!
thaanks mayne! Jo som sagt, skenet kan bedra ;) Dock så verkar de flesta Whoaiterna inte förstå det :S. Haha
santsant ;D . ah tyvärr ! du måste nog starta beef mot stanislav eller kaggen för att synas & få fler kommentarer :) haha !
Hahaha. får väl göra det!
dina reeeeeeeeeeffar linus :D gah dom e wonderful!
:D thanks mayne!
snyggt beat helt a'ight text.. inte den tajtaste men fan rätt skönt flow ;)
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
trodde alla från västerås hadde somnat här på whoa :) vet inte men hatade beatet men rösten va skön texten helt okej så keep it up!
Make Peace Not War
Tack så mycket, kul att det uppskattas! Jo som sagt, texten är lite snabbt ihopdragen! :)
det var väl helt okej förutom det kassa beatet
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
Okej, tack. Tycker dock det är konstigt att folk klagar på beatet. Grymt skönt beat enligt mig. Spell - Sybu ftr.
uup!
helt skön låt =D det var någon gång du mumla till eller så har jag vax i öronen, men det var fett =D
You could hate it or love it, But this is me and this is what I do,
:) tack så mycket. jo det kan nog stämma att jag mumlade till någon gång ;P
Upp!
UPP fosho!
göööött! låter najs, din röst är skön ;) Västerås 4 Lajf!! 02Ettan =)!
haha, big up Omega!
Kom igen Whoa! Upp!
UPP! vafan kom igen nu.
sov inte på denna, kom igen nu
You could hate it or love it, But this is me and this is what I do,
Beatet är fett, synd bara att du inte proppsar skaparen =( Har funderat på att kickat på det länge jag med men inte blivit av. Rösten är ganska okej, flowet är faktiskt otroligt anorlunda och grymt. Texten är ganska bra, lite rolig och så, det ända som fattas är lite mer komplicerade rim. Refrängen drog du faktiskt jäääääävligt grymt med ett jäääävligt utraget äääää på jäääävla. Peace!
Dra åt helvete!
Tack så mycke grabbar. Entertainment: Tack för att du kommer med en lite längre förklaring på vad du tyckte var bra och mindre bra. Det är sån kritik som hjälper en framåt. :)
Fler? :P
har aldrig upp:at nån men här fåru en UPP! av mig bara för att du är från västerås! =)
Kom igen Whoa!
108 nerladdningar och så få kommentarer?!
thaanks mickano!
Whoa vafan! Kom igen nu, mer än så här förtjänar jag!
115 downloads och tråden är död. sorgligt :/
'You got your 15 minutes of fame' Nej, men så är det med lite fame, då får man bara 5-30 kommentarer sen är tråden död, du får en upp av mig!
Dra åt helvete!
mjo. det roliga är att jag vet att jag är bättre än de flesta jävla toysen som lägger upp skit på whoa som får fler comments än jag. haha men fuck it.
Tackar alnones. Fler kommentarer ? Kom igen nu för fan Whoa!
tycker mig känna igen din röst som fan.. men ah iaf du kan nog bli duktig om du fortsätter helt okej det här!
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många
nr24! Thanks :)
upp!
Störtskön låt! Grym röst, galet skönt flow, det är annorlunda. Reffen lägger du hur jävla skönt som helst. Vill höra mer från dig inom en snar framtid!
Det jag inte gör idag slipper jag göra om imorgon
Kul att du gillar Mr A!
Alltså kom igen nu?!
UPP!
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många