I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

S.o.P - kärlek och vänner

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-06-03 12:51

S.o.P - kärlek och vänner

tjena, nytt försök att få lite konstruktiv kritik på låten .

Länken .. --->

http://www.speedyshare.com/805948207.html

kan ej länka med whoas super jätte bra uppdateringar.

Whoa komigen ge lite kritik så man kanske kan bli bättre någon gångnull

somedays, s.o.p will change :)
Producent

2008-06-08 15:24
S_o_p P0 har propsat våran musik gång på gång o visat sig va ett fan av de, så ja väljer o ge tebax lite konstruktiv kritik... back-to-back-favor, yadida menar?

Beatet va helt okej, men passade verkligen in till låt-temat. Även om detta shiii va min stil av låt, så fungerade det till era röster och texter. Beatet kickar in kefft med crashen. Det krävs lite träning från båda av er, när det gäller bl.a. mixning... de gör en stor del av låten. Ni flyter helt aight, men försök få in mera inlevelse och variation på flowen för det skapar en mera levande stämning på låten. Texterna är väldigt bra däremot, så det finns inga klagomål på det. Bättre inlevelse, variation, mixning e mitt tips. Peace.//A2K (Kings Club/Wize Guyz)
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.

2008-06-08 16:28
njaa, enformigt . jag tkr oxå ni kunde ha lite mer inlevelse, men annars rappade ni ganska bra

2008-06-08 20:36
Okej , Tack som fan till A2K , Inte jag som sköter mixningen men ska säga till han som mixar till oss att kolla på det dära =) fet skönt med kritik och inte bara hat eller "bralåt" kommentarer.

Tack högga ska tänka på att variera mera i låtarna =)

Peace /Mr s.
somedays, s.o.p will change :)