fetttt :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fyfan va bra låt mannen! diggar den som fan, du har riktigt skön röst och mixar fett nice! nice engelska med, första låten här på whoa som jag diggar när en kille sjunger! big up! säg till om du vill kicka nåt nåndag:) han ska ha bra kritik på denna! SOV INTE! Peace ut!
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Tack som fan Magna! Det glädjer mig sjukt mycket och höra!! :)Kom igen folks, fler lyssnare! = fler kommentarer! (:
Den va riktigt fet kostas :) Vi får kicka en låt nån dag fan :)
Tack så mkt Logge! Aao reffen kommer ju, haha! ;D
Upp! Kom igen folk, lyssna och kommentera lite! :)
Sa ju att du skulle bli mer uppskattad på whoa xD Sov inte! Denna låten är sjukt nice :P
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Tack så mkt Nicke! Jo fan, så klart... Whoa folket kan mer om musik! (;Kom igen nu, fleeeer!! =( Dont be so boring!!
Du mååååste lära dig använda autotunern bättre KostiBosti, annars är det bra, känsla i det, precis som vanligt !
Hehe oki vollshi, så sant... ska börja lägga lite mer tid på den. Men tack annars :)! Kom igen folks! Mer :)!!! Ge lite kritik, need it!
Tack så mkt RapBeef! ;>Fler!?? :( kom igen ;D
sista uppen för mig! kom igen !! :(
Btw, måste säga att min hemsida
http://www.kostasb.com är uppe igen! Om ni vill kan ni surfa in och lyssna på lite andra låtar som jag har gjort. "If you call me" kommer också snart hamna på hemsidan. Skriv gärna någonting i gästboken, ha det fint alla, peace!
Helt okej fan hehe
Ingen tar mig.
riktigt bra, upp på denna :)
Riktigt härlig avslappnad sång! Digga detta fett faktist! Skön mix. Snyggt jobbat
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
fan vad bra ! asså så jävla sjukt tjockt fet! Peace / VemVet
o vem e det ? kan det vara VemVet?
sång e tonlös. inte bara de, tråkig, slö å det låter som du somnar... låter bra ibland men 90% falskt i mina öron...engelskan va ju näst in till skämmig... utalet. låter lika från början till slut, noll variation...å släpp autotune för fan. kan du inte sjunga, låt bli. auto tune används för å hitta falska toner, inte skryta me hur falskt man sjunger diggas inte, tyvärr
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Haha okey Solid, tack för kritiken, bra o veta! ;> Naj jag påstår inte att jag är värsta fetaste sångaren men jag håller på att lära mig och förbättrar mig för varje gång jag släpper ny en låt. Därför så klart behöver jag kritik så jag vet vad ni andra tycker så jag kan förbättra mig mer på det, så tack för det. Och ett stort Tack till alla andra som diggade låten! :) Fler? Peace!
den ska in till mp3n o diggas 24/7 ANNARS....
o vem e det ? kan det vara VemVet?
KostasB jag förstår... positivt är jua tt du inte låter som någon jag hör tiaf, egen stil.. iaf på denna.. det är nice... men jag personligen gillar inte, varför har jag skrivit... men keep it up... så länge du har kul, så ska du självklart fortsätta
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Hehe okey Solid. ;>VemVet X78 , thx, fan va härligt! :) Fler? :)
Nice Låt:)
We drinkin and smokin and humpin and likin it
Den var nice, men som vissa sagt, du låter lite död fisk över lag. Peace!
tycker den låter nice.. men du borde ha mera variation! /Q
http://www.myspace.com/quizze
Lill_Heffi P18 , härligt, thanks! :)Colthora P19 , oki. Ska försöka göra lite mer "livliga" låtar i framtiden! hehe. Thx anyway! :)plonning P21 , ok man tackar! Aa, det ska jag förbättra till mina kommande låtar! :) Fler? ;>
Funkar absolut för mig men som andra sa du borde inte låta så döende, släpp loss lite mer så blire fetare mannen, tror du klarar av de galant pz mannen
www.myspace.com/naturmusic
DEn var riiktigt feet ska du veta
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!
Det här var en riktigt feting sov inte på denna :)
Det låter bra! Härlig och lugn låt men skulle vara skönt att höra dig ta i lite på vissa ställen för att skapa lite variation men som sagt, bra!
"Graveyard? Vadå, typ cykelbana eller?". . .
Natur P19 , okey man, tackar! Ska jag göra framöver._aldin_ P56 , tack som fan! :)tobbskii P18 , thaaanks man, precis! ;D Limpressed P0 , taaackar! Ska fixas! ;> Fler? :)
nästan lika fet som morsans pannkakor! haha, gillar den faktiskt! och word på Limpressed, det känns lite monotant kanske. men du ska helt klart va nöjd med denna, riktigt skön. PS. mmmmmmmmmh, pannkakor....... ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toomex P1 , hahahaha okey man, tackar! ;D
Sjukt dåligt
Rock the beat Ent
Vetefan vad jag ska säga.. den är bra men ändå dålig, långtråkig typ, jag tyckte den var bra den första raden typ..
Anakin P19 , haha ok.Denajs P0 , ok man. Det är nog det att jag måste variera lite mer. Ska förbättra det till mina kommande låtar! ;>
det låter lite för segt och långtråkigt tycker jag, lite mer variation skulle vara på sin plats!
www.soundcloud.com/anti-beatim
Skön röst och fint flow låter nice mayn
Geni
Flyest P16 , yeah... skall förbättras som sagt. ;pPadawon P17 , tack man, härligt att du tkr så! :) Fler? ;>
Producent
2008-06-18 00:51
Tjenaa kostasB...kan börja med och säga öva på toner.....det behövs.....annars förstod jag hur sången va planerat och det är ju en bra sak =).....kanske lite för seg låt....nånting mer måste hända i den...för det känns som att man sitter och väntar på att fyrverkeri skulle smälla av men stubinen släckte...hängeru med i ?....val av beat?? inte min stil låter SÅÅÅ TYPISK WHOA-FREEBEAT...annars ditt uttal kan ja inte säga mycket om både bra och mindre bra...öva mannen det behövs.....annars bra kämpat .....man ser glimten i ögonen på dig att du kämpar med musiken och det e fint mannen =) Peace!!!!!!!! OBS!!!!......glöm inte checka mitt album "All In One".....it's all free!!! =)
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
Salladin P21 , tack så mycket för kritiken! Jajamen, har inte gått på någon sångskola eller så, lär mig själv än så länge och gör mitt bästa. Klart det är mycket som jag måste förbättra, men det dröjer sin tid. Förstår att denna låten var väl ganska seg och så hehe, men men, från låt till låt lär man sig nytt ju, och förbättrar till nästa! Tack så mycket man! :) Ska checka ditt album strax också, peace! Fler? :)
riiiktigt skön låt mannen!! damn! om du vill kan du får kicka på spår med mig :D skulle vilja att du kickar nån fet reff :D BIGUP!
Vi är från Västerort! http://www.znapmusic.com/betongblocken/
mycket bättre än det jag hört innan ifrån dig , texten var mycket fin och sången var helt okej. det finns ju alltid saker man kan jobba på för att bli bättre :) men du gör det redan bra (Y) peace
BetongBlocken P17 , tack man! Ja, varför inte... :)Esanna , tack så mycket! Aadå förbättras för varje gång jag släpper en låt. Thanks! :) Fler? ;>
Tjena man!
Det låter ok. Jag tycker nog att låten blir lite monoton efter ett tag. Du ska nog försöka ändra tonart lite oftare och sjunga med lite mer inlevelse.
Annars är det all good!
Lyssna gärna på lite av vårt stuff:
Mad Science and Urban Skillz - The Stick-Up Peace!
Mad_Science P25 , ok man, tack så mycket! :) Fler? =)