I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kabbe - Jag drömmer mig iväg!

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-06-05 12:38

Kabbe - Jag drömmer mig iväg!

spelade in den här för ett tag sen och tänkte nu att ja skulle lägga upp den här,
så ja får veta vad ni tycker! ge mig lite kritik ;)

LÄNKEN

LÄNKEN IGEN

Peace

Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito

2008-06-05 17:07
Det var sådär flowmässigt, texten var helt okej, och ideen också, men öva på flow o delivery, annars var det bra, keep it up!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2008-06-05 20:22
inegn av länkarna funkar för mig?:O
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2008-06-05 21:31
okok tack trixan du får försöka igen :P hehe
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito

2008-06-05 22:46
Diggar detta som fan :) texten är finfin, du sätter flowet nice tycker jag oxå :) tyckte beatet va lite lågt.. men det va en goo låt :) bara att fortsätta mayn :)
peace
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2008-06-06 14:03
hehe okok thanks trixie :D fler?

2008-06-07 02:29
har hört att länken inte funkar för vissa så lägger upp en ny imon peace out

2008-06-09 09:11

2008-06-09 15:51
fett skönt låt kabbe, du kunde ha höjt beatet/sänkt accapellan lite, och avancera flowet lite mer, men texten är fin och du flyter på bra, men som sagt försök dig på ett mer avancerat flow jag vet att du klarar det :) vet att jag inte kan mycket bättre själv, så ingen sån kommentar tillbaka haha :P
BullerbyBarnen Crew, SMÖGenröra, Världar i Fantasi
för du kan röka någonting som gör en skön och får
allting att kännas som det går att garva åt

2008-06-09 17:03
fan gillar känslan som fan...skön delivery, flowet e helt ok, går slipa på men är nog ändå det bästa jag hört av dig..soft som fan mayn..din röst passar till beatet på nåt sätt med..nice fan, jag diggart
http://www.myspace.com/noodlestyle