tooma tjena everybody här har ni mig det är tooma the boy så slå dig ner jag flyter genom beatsen som jag hade en flytväst så det är självklart att jag rappar bäst alla brudar, det är tooma dom vill ha men det är bara en som står nära mitt hjärta tooma the boy, ah bäst i stan han är fett bra, men sjäälvklart klaga inte på min rapp för tooma the boy han är bäbäbäbäst jag fick förmågan att lägga det skit bra vissa tror mig inte, men det är inte skit prat bäst på att rappa med tanke på min ålder lyssna nu släpper jag bomber, bomber å varje gång som jag droppar en ny låt så klagar dina grannar på ljudnivånreff jag är han som är bäst bäst du kan bara hålla käft käft jag är han som är bäst bäst du kan bara hålla käft käftkristoffer hade du vart här under paryty dued, då hade du vart kvällens inget hade du vart här under partyt dued, då hade du sett mittenfingret hade du knackat på, hade du slaktats så hade du fattat då, att alla sökte bråk du borde backat då, för alla galna små hade nog sprungit så, och bett dig gåå om du inte insåg, borde du backa härifrån bara V - I - P s kommer in på vår gård tack backa bak, steppa inte fram steppa bak, steppa fram, och du har bildat en dans tänkte lämna till reffen, peace från oss kristoffer och tooma, the broes förståss