Min text: vers1 vem fan e du och vem fan e jag// jo du suger kuk och jag e så jävla bra// så kan du fatta nu att jag dej på rappen vajre da// snackar du så lackar ja kom ihåg va jag sa// yeah mannen jag ta de lugnt för jag e kung me min sedelbunt// som jag hustla av min kund som sen blev käkad av min pitbull// stäng din mun och håll käften på direkten// för här kommer är en kula som träffar ditt pannben// kungen över sverige de e så jag heter// för jag är känd för va jag har i centimeter// likaså mamman din suger av den varje vecka// men när jag tycker de räcker vill hon inte släppa// mina läppar men jag rycker så jag leftar snart// och på vägen hem smäller jag alla fittor på käften rakt av// adrenalin i mitt blod o jag vet att din bror// slickar röv varje dag där jag bor// ref: snackar du om punchlines och avancerade rim// så är du ingenting din b - rappare stick o brinn// min rap är lika tung som boteongen där jag bor// och mitt gung svänger mer än 5 promille i ditt blod// Vers2: nu reppar jag min stad eslöööv och mitt län skåne// jag slungar dej som tomma helrör till månen// för min rap stenhög så förstå de// så tagga vidare för du kan inte slå mej// namnet är magna och du borde komma ihåg de// förstå de du är kommer aldri på samma nivå bre// jag har lagt mitt och de och jag sticker med min cadilac// så wathafuck o skiteri vem de är när jag går till attack//
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum