Jag tänker tillbaka på vänner som har lämnat en. Sviket en, finns bara falska vänner men. Försöker kämpa på och aldrig lita på någon. För det finns ingen som kan svara på mina frågor. Har aldrig varit ensam men nu känns det så. För det finns ingen äkta som man kan lita på. " Jag fösviner in i dimman, och du finns inte kvar " Fuck den personen du sa att du skulle va. Jag läger av, jag orkar inte längre. För det känns som fan när du inte finns där längre men. Vad ska man göra, för blommorna vissnar. (Vissnar) Samtidigt som jag visslar. Orkar inte chansa, jag vill ha ett svar. Känner du som ja, eller står jag ensam kvar. Jag går mot slutet ensam genom fyllan. Jag kanske måste läga micken på hyllan. - Fuck alla som nånsin sakt att dom känner mig. Fuck allt som du fucking nånsin sakt om mig. Ingen känner mig, det måste hända nått. Hejdå, jag har kommit till mitt stopp. - Jag tänker tillbaka första gången vid en mick. Jag minns första texten som jag skrev den igår. Livet är svårt, för jag känner ingen livsluft. Efter tiden så har jag tappar min raplust. Progrund av problem som nuddat min sida. Jag orkar inte strida för att slippa & lida. Jag vill föddas om på nytt och leva helt normalt. Där man kan komma fram utan någon puttar fart. Det är klart jag vill rappa jag älskar musiken. Men efter tiden så har jag fastnat i den. Jag försöker komma ut, hitta känslan igen. Efter varje inspelning blir det dåligt igen. Mitt liv går upp och ner jag är nästan aldrig glad. Jag försöker vara glad, men humöret stängs av. Jag går mot slutet ensam genom fyllan. Jag kanske måste läga micken på hyllan. Hittade inte jiims text men här är min!
www.myspace.com/jiikkemuzic