|
|
|
|
|
Bortglömda - I väntan på framgång (PMKI & Flerran)
länge sen vi drog ihop nått nu, men vi drog ihop en session lite snabbt idag iaf,
intro; PMKI & Prolix vers 1; pmki vers 2; flerran
vi har just börjat jobba på en netplay så om du är sugen på att prodda/gästa så är det bara att höra av sej så snackar vi om saken
LÄÄÄÄNK
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
pmki:
ja, ja du vet det är bortglömda // snubbarna som får dej att strippa av dej din tjocktröjja // japp,det är alltid samma sak // för vi kommer och lägger det galet tungt med alltid samma fart // så du kanske borde backa back, för jag lovar jag ska snacka klar // och vill du inte ha en uppercut så är det bäst du drar // fuck din stad, din lilla stekare // kom till gävlestad, så får du smaka på en fet balle // din lilla brat-valp, jag tar det med en klackspark // för att jag tar dej i battle det är säkert som ett bankvalv // mannen jag har skrivkramp, men din rapp den är iskall // träffa mej en mot en jag sparkar dej till island // snubben är hiphop, men cruisar i flipflop // snackar om fittor men runkar till clinton //
flerran:
de här är bortglömda, ja flerran och pmki // vi pissar ner alla faggets med bratstil // hiphopen som vi lägger är helt enkelt tiptop // glider runt på stranden med diamanter på mina flipflop // ja du vet det är bäst att du backar // för bakom min rygg där står mina grabbar // jag lägger det cleant, jag lägger det fett // jag lägger det najs, jag lägger det bra // för jag kommer alltid vara den jag är idag ..... //
|
|
|
Grymt bra =))) fortsätt så =)))))
först ! :D
Och vem är du ?...
|
|
|
nice ;D
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
|
|
|
Attityden flowet och rösten är bättre än någonsin i denna pmkiwH ^ . och så äckligt skönt beat . Flerran kör de som vanligt . Nice gräbs :)
Älskar er oavsett vad jag skrev ,
|
|
|
|
|
|
den va skön, lite segt beat men. Mixen va riktigt nice, tycker om pmkis flowbyte där också :) fortsätt så grabbar! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Pmki my man :D din text var välgjord, den får ut sin mening! Rappen gillades, flowet har även blivit säkrare tycker jag! big up.
Flerran hade soft flow och texten va sådär, de enda ja inte digga var : "jag lägger det cleant, jag lägger det fett jag lägger det najs, jag lägger det bra"
för " fett, najs, bra" ser jag som samma sak och dumt att rabbla upp det 3 gånger, räcker att du skulle andvänt ett av dom ordvalen och ändrat raden.. :P
Keep it up Bortglömda! // Cricko
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
jaru chicken du lär nog vänta på din framgång du. :) hahahahha. nej men, skön låt. gillade din röst mer i den här än dom andra. flerran är också niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice. men som sagt, låt mig låna flipflopen! =) över och ut, ANDERS
|
|
|
hahahaha thx ronja fan haha, thx nikko och cricko med =)
|
|
|
snubben är hiphop, men cruisar i flipflop //
glider runt på stranden med diamanter på mina flipflop //
Haha, lite kul. Låten var lite seg men den var bra! Fortsätt med det här ;)
bla.
|
|
|
|
|
|
fan va fet denna var ;D . har inte hört flerran så mkt men han var grym han, likaså pmki:)
|
|
|
|
|
|
drar till jobbet nu, ser gärna mkt kommenterer när ja kmr hem :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Snålt med kommentarer nu, Upp!
|
|
|
|
|
|
Nice som fan, keep up the good work!
|
|
|
Tight shiiet ;)
Gävle stad o26 ;)
Förlåt :'(
|
|
|
|
|
|
bra, men exakt samma mening som ur en annan låt du gjort:
........... jag tar det med en klackspark, för att jag tar dej i battle det är säkert som ett bankvalv
|
|
|
ja vet men den släppte vi aldrig igentligen :) samt att vi skrev ner texterna på 10 min sen köra för flerran skulle på bussen ;b
|
|
|
CleanPoison F16
Det är en helskön mening så varför kan man inte använda den flera gånger :)?
PeaCe OuT :)<33
Förlåt :'(
|
|
|
|
|
|
Detta lät fett!
Kom ihåg allt jag skriver.
|
|
|
|
|
|
Vet inte riktigt, det lät helt OK, tror inte jag kan säga mer än så.
Dra åt helvete!
|
|
|
|
|
|
Fett perra
Ingen tar mig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lite trögt beat, men rappen var nice;D fortsätt så..
(\_/) --> rUbisH <-- (O.o) (> <) YEAH!!!
|
|
|
|
|
|
|