haha fan va fuckedup grabbar, man får bjuda på sig nån gång också =) mad propps.
HAHAHA fett!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
älskar såna här texter, förjävla bra!
Moderator
2008-06-12 10:47
Rapen är ju tammefan det wackaste jag har hört från bådas sida, vafan är det här? Första killens text var ju och så helt sjukt dålig. Fyfan om det inte hade varit mickelito & callecuttar så hade folk hatat så jävla mycket och verkligen ropat ut att dom skulle sluta rappa. Men nu är det dom här grabbarna då får dom bara massa coola kommentarer..
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Word på MeXXi " Fyfan om det inte hade varit mickelito & callecuttar så hade folk hatat så jävla mycket och verkligen ropat ut att dom skulle sluta rappa. "
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rapen är ju tammefan det wackaste jag har hört från bådas sida, vafan är det här? Första killens text var ju och så helt sjukt dålig. men ditt bajsavfall. du tror inte dom VET att den är dåligt rapmässigt? :)
MeXXi Så är det ju alltid. Tycker låten va sjukt dålig och texterna ännu värre! Men jag ser ju hellre att dom gör en medvetet dålig låt om det här temat än en seriös, för annars hade det fan blivit ännu värre! .. Jag hoppas dom har gjort den medvetet dålig!
Word på MeXXi Den var inte ens rolig ..
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Hangaround
2008-06-12 14:30
Kul att en del faktiskt tar det här på största allvar. Trodde inte att det fanns sådana människor, men tydligen så gör de det, och det är ju synd...
haha fyfan!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Jag blir sné på alla dessa party poopers . MexXxi köp en hår kur och fixa frillan istället.L åten Den är så överfet att man får PANIK!
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
vm 20008 med henke larsson och foppa! haha foppa :O
Hahaha den är ju otroligt rolig!!
"Vi älskar vår målvakt, HENKE LARSSON" "Heja Henke sätt dig på bänken" Haha det är så dåligt att det blir bra. Annars tyckte jag låten var ganska kass, skulle vara kul om texten var dummare och mer drag i kanske..
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
hahahaha fy fan helt undebar lätt den bästa på whoa nånsin. underbar den här ska pumpas heal sommaren hahahaha fy fan haha kan inte sluta garva
haha FOPPA spelar ju ocksåheja henke, sätt dej på bänken ta en runk så det sprutar å stänker GRYM !!
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
Tyskland o polen luktar bajs/ Sverige e bäst vi gör offside/ Hahahahaha En video till den här låten skulle kunna bli så bra.
shit mexi, med tanke på att man vet hur feta dom egentligen är inom rappen så behöver man ju inte gnälla på detta, det är ju roligt.. :')
Borgan ..
jävla clowner asså.... tragiskt, patetiskt. sorgligt.....
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Fattar ni inte att det är ironi? Snälla.
haha tung skiiit
hahahahahahahahah xD extremt rolig och skön xD
www.myspace.com/Sagoztyle
haha tung låt,asså dom driver ju me whoa att alla e offtopic/dåliga rim 24/7 o autotune o allt så fukkin klockrent hahah.tung shit
okay www.myspace.com/johnlazy
är det BARA jag som tror att det inte är dom? :S
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Shit, vad är detta för "Hönshjärnor" som inte kan förstå att detta är en del oseriöst ? herregud, Ni alla vet vilka callecuttar och mickelito är och vilken nivå dom ligger på, så hur kan ni ta detta på blodigaste allvar? till låten, verkligen skitrolig :D pz out!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
hahaha så skön :D
wait a minute man..
hahahaaaaa! fyfan va roligt. i början blev jag lite besviken, men sen insåg jag att detta kanske inte var så seriöst iallafall.. roligt! :)
Ja, jag är en vitlök.
Man behöver inte ta det på blodigaste allvar för att tycka den är kass? Hade någon annan gjort den så hade minst hälften av dom som tycker om den nu sagt att den var värdelös. Vissa tar alla chanser att slicka röv ..
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Så jäääääävla bra! HAHAHA!
www.mofetajerre.se
Zycore , bara för att du gärna skulle vilja dom flesta raderna dom lägger behöver du inte ta ut din pms här asså. blir så sne på alla whoa nördar, ursh va ja hatar er, Mickelito är så jävla grym i denna,! Pumpas fortfarande!:D
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
haha soft låt! bästa em låten hittils...
hahaha men ärligt... Den som tror att denna är seriös kan ju varken känna micke eller calle och deras sjuka humor, än mindre hört dom rappa innan.. Jag tycker låten är så sjukt bra "dåligt gjort" om ni förstår vad jag menar.. Låter precis som något som markoolio eller någon annan clown skulle kunna släppa..(bortsett från micket snusk och bajshumor) Bara att marko hade tjänat fett med cash på den och det gör inte ni... Ni lägger det lagom nödrimmat, lagom kefft i reffen, lagom dålig delivery. och vips så har ni nya EM-Låten.. Riktigt kul initiativ... Love / Edda
www.eddaonline.se
HAHHAAH SÅ KLOCKRENT! Dem som inte fattar ironin och driveriet är reeetarded!
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
så underbart när folk tror att låten är på allvar!
haha den här va kul..
Ååååh! Ni är vår räddning i misären! FUCK Lagerbäck! Fuck Henke Larsson! Fuck Anders Svensson! Fuck Sverige! HEJA HOLLAND HEJA HOLLAND!
www.mofetajerre.se
haha alltså... denna var inte så särskilt bra ju :S vafan, dålig text och inte speciellt skönt beat heller ju :S vafan händer med er två? ni var bättre förut
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det. http://www.myspace.com/johanawesome
konstgjord? hm, då måste din hjärna vara gjord i plast