I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

kristoffer&tooma - sommar 08 (check it!)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-06-11 22:19

kristoffer&tooma - sommar 08 (check it!)

SOMMAREN ÄR HÄR!
En nylåt från mig och tooma.
Kommentarer uppskattas

http://www.speedyshare.com/312394725.html

2008-06-11 22:35
Kristoffer du har blivit bättre. den andra behöver mycket mer träning. Låten föll mig inte alls i smaken.

men men keep it up!

Peace out boys! o hare gött i sommar. det ska iaf jag ha ;)

http://Myspace.com/Slukarn

2008-06-11 22:59
tjena sommarpojkarna ;D
nu ska jag vara ärlig .. nu är det alltså inte polarmajk som snackar utan klockren i en musikkritisk spepnad (!?)

Från början, asså beatet låter jävligt chill får fan sommarfeelings!
Tycker det låter svagt i början .. är det en reffräng i början? ;s
För sedan låter liksom din vers ett snepp högre, och egentligen ska det ju vara tvärtom?
Hur som helst .. Kristoffer du låter galet cool sen när du börjar i versen !! Man hör verkligen vad du säger och jag tycker beatet passade dig perfekt. Alltså kristoffer .. en av dina bättre, kul att höra!
Tooma däremot .. lite besviken alltså ja tror inte dom här sega beaten passar dig så bra. Det är lite så när det gäller mig också? Du ligger i otakt ett flertal gånger. Och det låter bara "mesigt" när man liksom blandar era röster för ni ligger i helt olika röstlägen? Collabade ni eller körde ni samma mick? För någonting låter galet snett och det kan i för sig vara era så pass olika röster. Som sagt, jag är ärlig tooma. Du vet att jag tycker du är tight när jag säger det till dig ! ;)
www.znapmusic.com/klockren

2008-06-11 23:15
Slukarn P19 , tackar tackar

Klockren P17 , säger det samma, tack tack. å så tackar vi tooma för mixningen (som kanske gör så jag låter tydligare?)

och för er som inte vet..

Jag (kristoffer) alltså med "hesare röst"
och tooma det andra svängiga typen ;D

2008-06-12 00:22
Haha jo kristoffer du var nog mycket bättre än den andra killen... aff tooma, diggade inte rösten, inte flowet heller eller nåt hahah. Ash helt ok låt var det, bara att träna på och ni blir bättre och bättre med tiden ;)!

I helhet kristoffer du var chill, träning behövs, men det kommer så klart med tiden, bara keep it up!
Tooma nja, jag säger bara lycka till, träna träna träna ;)!

2008-06-12 00:29
jag vart inte nöjd med mitt...
aja, även bra rappare gör dåligt ifrån sig ibland :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-13 23:33
word på tooma
www.znapmusic.com/klockren

2008-06-14 01:40
bra kristoffer stolt över dig:)

tooma; har hört bättre låtar från dig faktiskt:)

aja men de är bara träna på..
<3

2008-06-15 00:58
JAOJAOJAO back in buissssssssnes :)
ontopic:
krippss riktigt nice av det bättre du gjort låten/beatet passar dig perfa.

tooma inte det bästa men som sagt vet att du är bättre so i dont blame you bro :)

softish låt gör mig kåt, k thx bye

PS: KNÄCKER FAN INTE SOMMARTIDER DOCK <3

päjs
!

2008-06-15 02:11
lär er länka för fan

2008-06-15 12:46
Word på kebbeh, gör en länk av det.
Jag är torevi även Miztah T//
Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//

2008-06-15 12:57
SOMMARLÅT

krippsssie: lägger de fett som fan och som sagt en av dom bästa låtarna du gjort!

Tooma: nja ... :/ kommer i otakt lite för ofta! men som sagt här med :P har hört bättre med dig och jag vet att du kan bättre. Keeep it up Broes :)

Peace.
www.ZnapMusic.com/Prototyp

2008-06-15 21:23
tackar, länk här ovan också