tjena sommarpojkarna ;D nu ska jag vara ärlig .. nu är det alltså inte polarmajk som snackar utan klockren i en musikkritisk spepnad (!?) Från början, asså beatet låter jävligt chill får fan sommarfeelings! Tycker det låter svagt i början .. är det en reffräng i början? ;s För sedan låter liksom din vers ett snepp högre, och egentligen ska det ju vara tvärtom? Hur som helst .. Kristoffer du låter galet cool sen när du börjar i versen !! Man hör verkligen vad du säger och jag tycker beatet passade dig perfekt. Alltså kristoffer .. en av dina bättre, kul att höra! Tooma däremot .. lite besviken alltså ja tror inte dom här sega beaten passar dig så bra. Det är lite så när det gäller mig också? Du ligger i otakt ett flertal gånger. Och det låter bara "mesigt" när man liksom blandar era röster för ni ligger i helt olika röstlägen? Collabade ni eller körde ni samma mick? För någonting låter galet snett och det kan i för sig vara era så pass olika röster. Som sagt, jag är ärlig tooma. Du vet att jag tycker du är tight när jag säger det till dig ! ;)
www.znapmusic.com/klockren