I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

mrp-vartärdu? ( remake )

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-06-12 18:06

mrp-vartärdu? ( remake )

yeah, gillade inte riktigt den första ja gjorde så gjorde om skiten.. enjoy!

LÅTJÄVEL!

lyrik o mix av mig, beat är av icetail tror ja..

fridens!

www.myspace.com/mrpduvet <-- check it out!

2008-06-12 18:28
asså jag älskar det beatet sinnes sjukt mycket o din text till det passa som skiten i toan !! Ne men seriöst, den e riktigt jävla tung texten känns som att du går över ett problem lätt men ändå går på djupet..

I helhet en riktigt jävla bra låt =)

Freed <3
You could hate it or love it,
But this is me and this is what I do,

2008-06-12 19:52
tack major! alla andra kan ju suga av någon annan, whoa är dött! fucking fuckers

2008-06-12 20:31
Hur fan kan du påstå att du är bra?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-12 20:32
hur fan kan du sätta emot mrp ?

2008-06-12 20:51
Haha! Ja du, du värdelös vem som helst skulle ta dej battle!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-12 20:55
så det tror du? :) det skulle ja vilja se, live battle du offcourse ;) bring it on bitch!

2008-06-13 01:59
fan va denna tråden dog ut.. tack whoa..

2008-06-13 05:44
Tror du att jag ens skulle slösa på min tid genom att lägga första dissen mot en snubben som jag vet att jag tar hur lätt som helst! Du ligger ju på samma nivå som stanislav, sätt dej och lyssna på min myspace nu och försök hitta svagheter som du sen kan använda i din tunga diss! ;)

Love to IntiSol and OneLove

//Oneunder

2008-06-13 22:26
drezaz haha fronda din största idol eller ? homoo.. skulle nog vilja säg att mrp är bättre än dig.
B.G.L fooeshooe <3

2008-06-13 23:08
Kompis, nja idol? vill vell mer kalla det polare! och att du ar polare med mrp ar ju glasklart! sluta slicka rov och dra innan jag sprarkar in ditt face med!