JonasH - Sommar 08 ( En fet sommar plåga! )
Okej idag satte jag mig och skrev lite grann och fick fram en text och bestämde mig för att kicka denna "sommarplåga" som jag vill kalla det kanske inte är sant men den har lite sommar iaf :)Här! Om den första skulle knasa! Vers1:JonasH Reff:JonasH Vers2:JonasH Mix:JonasH Text:JonasH OBS! Glöm inte konstruktiv kretik och säg vad som ska bättras ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Text till er som inte hör! Nu är det sommarlov igen dags att steka i solen// Bara softa, käka glass och kanske ett dopp i malån// För sommar i sverige-vad kan bättre// Än att glida runt och spana efter snygga tjejer// Bara chilla och må gott när jag hänger på stranden//(och) Allt är perfekt när det är sommar i landet// Jo en kola handen och en mjukglass i den andra// Nu finns det inget som kan--sabba// Den perfekta sommarn jo de e 2008// Ligga på en filt och bara softa// Hela jävla dagen och inte göra nånting// Sommarjobb? Nej tyvär jag har inte tid// Reff Nu är sommaren här och ett fett långt sommarlov// Softa hela dagen det är så vi gör i malå// Inget sommarjobb bara chilla hela dagen// (Jaa) för - nu har sommaren kommit//2* Vaknar Visst finns det mygg men det är inga problem// För om jag köper lite myggspray så lämnar dom mig ifred// Men det finns andra saker som kan va kéffa sommarn// Men att nämna dom, det är nått jag inte orkar// För nu är sommarn här nu kan man sola och bada// Bara chilla yeye. ligga i solen och lata// Vill inte ha beef inte på min barbique// Jag käkar grillad majs och potais sallad// Raggae på sommarn WTF det är rätt!// Blandat med lite hiphop då blir allting perfekt// En sommar flirt-då är allting fullbordat// Så ska sommarn ska va ja-enligt Jonas// (Nu är sommaren här) (Och nu är det sommarlov) Reff Nu är sommaren här och ett fett långt sommarlov// Softa hela dagen det är så vi gör i malå// Inget sommarjobb bara chilla hela dagen// (Jaa) för - nu har sommaren kommit//2*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
VA FAN WHOA ÄR NI SÅ JÄVLA SNÅLA IDAG! Upp förfan
Fan va grym. Najs flow, text, beat. Allt :) Upp Whoa förfan !
Keep It Up ! / Frölle
thx frölle kul att du gillar :)
alltså beatet var svängigt texten var inte så jävla bra flowet funkade men heöt okej låt tyvär inget som kommer spelas i sommar för mig iaf keep it up!
Okej men tack att du kommentera iaf ;)
Jag tycker den var shysst. Den kommer spelas i mitt iTunes
Rappare är olyckliga sångare
haha tack Tim ;)
Denna kommer spelas i sommar. :)
Keep It Up ! / Frölle
hahaha ajt det värmer att det finns dem som gillar ;)
inget mer..Whoa UPP!
UPP DÅ FÖRHELVETE WHOA !!!!!!!
Keep It Up ! / Frölle
Fett skön :p Vet inte vad du kan bättra på (till skillnad från mig)... asså vet inte vad jag ska skriva ^^ Pz :)
texten var lite hackig på vissa ställen för min del, men vem fan bryr sig! härligt flow, beat och text annars som fastnar i hjärnan! detta blir definitivt en sommarhit hos mig :) PUSS
Jag kan det jag gör och jag är bra på det också!
haha tack båda två ;)
du har utvecklats! keep it up yE
Nog det bästa jag hört rån dig. Det var bra=) fortsätta jobba :) vi kickar nåt snart hoppas jag?
www.slackerz.se
inget jag stoppar i min playlist, jobba på flowet och texterna.
detta anser jag som en mp3låt ute i samhället!.. texten va sommrig, rösten va sommrig, hela skiten va sommrig:D keep it up man ;) / cricko
Värdelöst! Kan inte påstå att det ligger en sommarkännlsa över låten, det ligger snarare en djup depprision över den.
®obie
Olltre haha tack Essell joo det kan väl gå nångång ;) Brainless kul att du gilla Robiebwo Va menar du med det? låter den verkligen deppad?
inge mer?
utvekling här hör jag! bra jobbat, bra flow. lite fyndigare rim kanske hade piffat upp, men allt som allt en bra låt :) mer sånt här nu! :)
tack Dush, joo ska försöka göra lite gladare låtar. orkar inte med alla Emo skit som jag har droppat den sista tiden ;)
man hör nästan inte vad du säger...
hör lite utveckling nu.. gillar ditt beat val, mixen var inget jag gillade! men sen, texten bör du slipa, tex; Vill inte ha beef inte på min barbique// Jag käkar grillad majs och potais sallad// wtf? prova lite olika rimscheman, typ; rim......rim.......rim.....rim ...............................rim osv, men du har uvecklas, du btw jag har en studio till salu =)
haha jag har redan köpt studio men har itne lärt mig mixa exakt nu, haha joo rimmen va lite keffa men de va för jag ville prova nått nytt och inte rimma hela tiden ;) så dfr kom det bra potatis sallad ist för mos :)
just det tack föresten ;)