vers 1 upp me huvet broder, vi måste stärka modet signalerar ljuset i ljudet, vi skapar flera toner vi flyter utan roder, detta är vårt öde musiken ey, tills ja dör sen känner sig borta, allt känns svårt inget som fungerar, så ja kickar en låt ingen vet hur ja mår, för ja säger inte ofta dagarna ja mår skit e ja hemma o softar så lyssna bro, greppar alltid pennan du måste titta upp innan solen gör dig bländad fängslad, å ibland är man ensam men fortsätt att skriva, ibland de kan vända dagarna finns, men tiden bestämmer längtar ibland att få softa med vänner o att komma tillbaks som ja en gång var ja hoppas o ber, jag väntar på ett svar reff ta mig tillbaka till dagen ja saknar idag vänder bladet upp och ner men finner inga svar (vart e ja) ja jag saknar de mesta saknar min tid i mitt liv, låt mig växa vers 2 sanningen är den att ingen ser mig när ja vill det levererar min musik men ingen lyssnar på det, jag vet ingen hemlighet, ja låter skit i deras öron när man gjort några låtar får man veta, ja då sög dem för dom, ville inte lyssna, bara kasta massa skit ja vill ju bara rappa, skriva några rader om mitt liv men världens är sig lik, ingen chans att bli hörd o man släpper låtar dagligen, det enda som man lever för men upp me huvet broder, vi måste stärka modet allt har en mening, lägg korten på bordet spela mä, aah, skapa regler visa ditt mod, lägg vinden i segel skapa dina regler, då vinner du allt skapa din eld ifall allting blir svart Visa vem du är, visa vad du går för du måste visa vad du står för reff ta mig tillbaka till dagen ja saknar idag vänder bladet upp och ner men finner inga svar (vart e ja) ja jag saknar de mesta saknar min tid i mitt liv, låt mig växa
Vi är från Västerort! http://www.znapmusic.com/betongblocken/