Grattis då shackey :) Gosk är också värda ett grattis !
NickoKick P20: Det var du som lipade din pussy, inte jag. Undrade bara vem fan det var som någonsin sagt "Åh gud, jag önskar nickokick ställde upp!". Tydligen var det ingen, och därmed har vi rett ut det. Tjing!
Vem är du, tjänsteman?
Soheil kör du alltid den här machostilen eller bara över internet?
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Bra jobbat båda, och! Grattis "vad ni nu heter iaf" Schokkepolack?
"No rest, to be the best you have to work around the clock" www.myspace.com/OverkillHipHop
Haha Soheil så skönt sagt, men ey Nicko tror dem flesta skiter i dig men din förra tagteam partner storhets hade vatt skoj o se.
Geni
isen P18: Bara över internet.
Vem är du, tjänsteman?
Hahah Soheil e så jävla skön xD Grattis till vinsten Prendel & DoktorDöd, och grattis till silvret Marty & Goofy. keep going!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Graffare
2008-06-18 21:09
Soheil P23 vafan snackar du om det var ju sjukt mycket högre klass förut, paraplu crew dödade alla lagen och visst fan vore det kul att se dem igen, på nått annat ställe där dem har motstånd
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Ärligt talat så vann Aggro i alla ronder. Bästa domaren på jävligt länge. Big ups!
Spelar väl ingen roll om det var högre klass förr jämfört nu? Ta det för vad det är istället och gör det bästa av situationen - och ha kul.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Se det som en kul grej att folk anordnar sånna här tävlingar och skit i Vilken nivå låtarna ligger på. Dessutom så tycker jag personligen iaf att Shackephulocs låtar var bättre än dina låtar i Tagteam nicko =)
Soheil haha ja det tror jag också
isen P18: Haha ja det gör du va? Pajas.
Vem är du, tjänsteman?
isen: Du har inte sett
bilderna i styrketräningstråden va ? Har även hört att Soheil kommer hem till folk som jiddrar över internet, o typ, börjar bre kesomackor i deras kök o sånt, läser morgontidningen, beter sig som hemma, helt crazy. Så du vet, act like ya know.
I think that 'mr Slave guy' is a ... pakistani
kretin keso finns det gott om hemma då brorsan tränar konstant och äter nyttigt. Soheil såg för övrigt ganska galen ut så jag låter honom vara. :D
verkar det som att jag lipar? snarare tvärtom. MFS har bjudit in mig till samtliga tävlingar det senaste året, jag har tackat nej, och utöver det har vi en drös random people som antingen vill teama upp med en eller som har förslag på vilka dom tycker man borde teama upp med. sen varje knatte fick en möjlighet att börja rappa så har scenen gjort ner sig avsevärt. engagemang är en bristvara.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
NickoKick Ställ upp i crewbattle och bevisa hur man vinner då, skulle va kul och se om ni/du har vad som krävs .. Vet bara sist nån namedroppade dig (B.F.v) blev du ju ledsen och gjorde en disslåt tillbaks, det var fun :D
be the change
NickoKick P20: Shit, visste inte att det gick så bra för dig. Inbjuden till whoa-tävlingar och grejer. Sluta vara sån goth-unge nu och lipa över att folk har en hobby. Som om scenen är din mamma. Och vadå "scenen har gjort ner sig"? Du själv lär ju vara en av orsakerna till den nergången, så lugna dig lite. Ställ upp nästa gång och sätt "scenen" på plats istället. Annars kan du lika gärna knipa.
Vem är du, tjänsteman?
naw va sött ! otroligt att människor inte tkr om varandra på den här sidan, charmerande, men trodde den här tråden handlade om tagteam 08 där inte nickokick va med, så tyst! och om vi ska hålla oss till ämnet hade nickokick inte haft en chans i tagteam, i år. så de så. Shake! Bäst från kvalet till målet ! ( och även efter för övrigt med prendel's netplay och diverse låtar) ! Tack adjö och trevlig midsommar, eller nått !
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
"I find your lack of faith....disturbing"
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
jag kände att det var fett med put up or shut up här, so I did put up.
Argumentet
Tror du kände lite fel där; shut up hade varit bättre i ditt fall. Jag ser verkligen framför mig hur du satt i ditt rum, stirrade upp mot Eminem-affischen och fick för dig att du verkligen kan rappa.
Men jag måste ändå tacka dig, du droppade en av de wackaste raderna jag hört på länge när du säger "Långt ifrån jorden som en himlakropp". Trodde jorden också var en himlakropp.
Förresten, varför snackar du engelska? Låter som du stukar tungan på varje ord. Och dina "yo Yo yO" låter så jävla fjantiga att dina "tanter i knipa"-rad låter tuff. Sjuk twist.
Tycker det var ett bra drag av dig att inte ställa upp, du hade bara slösat folks tid, mest din egen. Satsa på din McDonalds-karriär istället, vem vet, en dag kanske du får ansvaret för fritösen.
Men visst, ska ge dig konstruktiv kritik också,
klicka här.
Vem är du, tjänsteman?
observera att jag inte startar en hel sidas skriveri för du inte tycker om det, jag kan ta det. men när jag sa vad jag tyckte så gick folk bananas. där har vi hela tanken med "argumentet". tänkte dra en del röstskiftningar alá prendel, men nej tack, det är en skillnad på att vara rolig och att slösa andan. för att citera rakaa iriscience: "I use strategy, I don't act sporadically"
Varför ska jag observera det? Gör vad fan du vill. Gick folk bananas? Har du lite hybris nu pysen? Jag undrade bara vem fan som var så störd att de satt och suktade efter din närvaro. Sitter du och försöker slå rekord i flest pretto-citat på en kväll eller? Att du ens använder ett Dilated Peoples-citat för att på något sätt försöka motivera din rap är en skam i sig.
Vem är du, tjänsteman?
NickoKick P20 1. Inte så smart att gå på ett beat som Em och Dre mördat. 2. Himlakroppar, även kallade astronomiska objekt, är en benämning på de i rymden svävande kropparna, såsom stjärnor, planeter (t.ex jorden) , månar och asteroider. (källa: Wikipedia) 3. Inget var bra? Tyckte du själv det var en fantastisk vers eller? Det pinsamma är inte att du är en kass hobbyrappare, det pinsamma är att du gnäller på andra kassa hobbyrappare för att dom är kassa hobbyrappare när du själv är en kass hobbyrappare, medan du är övertygad om att du inte är en kass hobbyrappare. Y'know, sudda bort din sura min så blir allt mycket trevligare.
I think that 'mr Slave guy' is a ... pakistani
Fan jag diggar doktordöden som fan! Cool dude!
HAHAHAHAH XD förlåt men var nickos "argumentet" till för att visa hur bra han var på rappa?
www.youtube.com/prendel
Prendel: Vi trodde först han la upp ett bevis på hur kassa folk varit tidigare i tävlingen.. Sen fattade vi att det var han själv.
Vem är du, tjänsteman?
aha okej. Tack Tänkte säga thanks för att bli alá Nicko, men det är skillnad på att prata på engelska och att vara ful.
www.youtube.com/prendel
Haha nickokicks "låt" var lite skön, har för hög feber att orka lyssna på texten men vafan
Får man lägga upp egna låtar i andras trådar? Hmm, tror inte det ;)
be the change
grattis sch!
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
vad är det ni inte förstår? faktadags: jag har inte påstått att jag är bättre. jag har inte påstått att raderna jag la nyss var något slags vägvisare för hur det ska låta. jag diggar personligen Marty och DoktorDöd, men dom visade inget i speciellt i finalen. jag har aldrig hävdat att jag är en av dom få i sverige som borde få micklicens. himlakroppsgrejjen fick ni mig på, my bad. jag vädrar min åsikt, vi bor i sverige, inte nazityskland.
Subdominant_ Fan jag diggar doktordöden som fan! Cool dude! Haha, fett. :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan ofta du orkar spela in en låt bara för att få fram det där du kunde bara ha skrivit det
"handling talar högre än ord"
störande när bögsoheil kommer o steppar upp o säger att nicko är en av dem som förstör rapp-scenen.. men kalla mig rövslickare, men Nicko och hela AMG är de enda som håller rappen intressant här på whoa-sidan som går under snart när dem sticker.. idiot soheil..
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Lime det kändes fett skönt att höra =)
sanningen måste fram, soheil försöker föra bort den..
o just de.. du är jävligt äcklig också.
haha, beeeeeeeeeeeeef. Nej men angående att det är lägre klass på det hela nu än förr är väl som det är. Nästa år kanske det kommer några snubbar som är skitbra och nyskapande och vad vet jag. Det är olika. det är en liten kul grej och ni ska vara glada att det händer något över huvu taget. Man kan inte porta "nybörjarna" från en tävling. alla måste få vara med, sluta lipa
NickoKick P20: Vad jag inte förstår är varför man spelar in en låt efter att man klagat på alla andra om man inte tänkt bevisa något med låten. Kändes som du försökte antyda att du var bättre än de som tävlat här iaf. Lime P18: Störande med en liten snorunge som vågar kalla mig bög och idiot över internet men förmodligen hade pissat ner sig irl. Gör dig själv en tjänst och håll käft.
Vem är du, tjänsteman?
Oj oväntat att dessa 2 vann?Admins på whoa och polare med alla admin och domare? Så jävla inavlat så det finns inte, alla påstår att hiphop dör ut klart det gör när man bara proppsar sina kompisar! Nu dröjer det väl inte länge innan doktorröd ändra mitt inlägg för det inte passar honom;)
drezaz: Förstod inte riktigt vad du menar. Lite snurrigt skrivet. Men du skriver att adminsen är polare med adminsen? Det är vi inte riktigt. Men vore det så konstigt? Det är väl heller inte särskilt konstigt att jag knyter en domarkår till mig där jag vet att det finns kunskap och som sköter sig? Den enda jag inte kände i årets domarkår var Kaggen, och se hur bra det gick. Han försvann spårlöst i veckor och försökte få tag i honom vilket gjorde att jag fick plocka in Soheil istället, vilket inte var någon nackdel. Blizzak, Oracle, Aggro och Soheil. Tvekar på att någon av dessa känner någon av finallagen eller ens har träffat någon av de. Jag själv har aldrig pratat med Prendel. Pratat lite löst med DoktorDöd (eftersom jag ledde tävlingen och pgr av att han är mod). Sa hej till Marty på fyllan på Fatmilk för 4,5 år sen och Goofy har jag bara hört genom Nötkräm sedan tidigare. Men däremot har folks tråkiga jävla attityd kanske större inverkan på hiphopens död. Get your facts right. Act right.
drezaz P18: Känner fan inte en jävel av alla de som tävlade i år. Har hört ett par innan, men har ingen personlig relation till någon av dem. Så sluta dra skitsnack ur röven och håll käft.
Vem är du, tjänsteman?
hahahha Soheil så skön, kan du int säga nått om mig också?:D
haha, nickooooo. ta ner fötterna på jorden förfan, visst jag tycker du verkligen kan vara svintight ibland men dina tagteam låtar för typ 2 år sen är fan jättedåliga. så ge fan i att kasta sten i glashus! och nää, jag kan inte rappa..
hets, stress, fest!
Ye Soheil sätter verkligen dit Nicko Fagfish lek inget nicko jag diggar dock nåra av dina låtar men lek inte som om du vore Eminem eller nått.
Geni
fötterna på jorden, huvudet bland molnen, ni vet min stil ;)