Maestro ft. Akkawi - En Gång Till Häy.. detta är en remix på låten playz and skills ft. lil jon - one mo gin.. gjorde ihop låten snabbt för att jag hade tråkigt.. inte lagt ner mycket tid på den, men säkert någon som diggar, så jag lägger upp den ba :) EN GÅNG TILL <-- LÅTENtextenen gång tiiill, kör på den där låten baen gång tiiill, kör på den där låten baen gång tiiill, kör på den där låten baen gåång tiill, kö-kö-kö-kö-kör körrrkör på den låten bara en gång tilljävligt chill, sitt inte stilläven om du inte diggar skiten jag göörskiter i dej, för jag vet, jag är skööningenting kan stoppa mej, när jag är igångtyp som, king kong..backar aldrig för nåt, tar mej till toppär kungen i rapp inom korthöh, å'rru kan inte säga något annat fördu e keff, jag är bland det bästa rrru höörtsäger dej, häy, komigen bäjbär du torr kan du tagga långt från mejvakna bay, upp merrey, sitt inte stilltryck play sjung me mej, en gång tiiillref..kör på den låten bara sista gångenhör hur den pumpas här i betongenhöj volymen upp till maxres dej upp här finns ingen rastjag langar tung stil med klass (klass)hög nivå som en vuxen giraffingenting kan ta mej, här och nuuingen annan kan va mej, fattar'ruuhäy, men bäby vi kan även tare lugntsätter på nåt tungt, här fåru smaka på en klunksäger dej, häy, komigen bäjbär du torr kan du tagga långt från mejvakna bay, upp merrey, sitt inte stilltryck play sjung me mej, en gång tiiillref..