I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

REMIX - 2pac & Biggie - Changes, P.diddy & 2pac - I'll be missing you

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-06-20 12:52

REMIX - 2pac & Biggie - Changes, P.diddy & 2pac - I'll be missing you

Mitt förra inlägg blev borttget. Ber om ursäkt för att jag gjorde inlägget så dåligt.

Iallafall, här är mina senaste remixar, är ganska ny men tycker det är roligt att remixa så hoppas jag kommer fortsätta med det. Dom som lyssnar kan väll vara snälla att ge båda kretik och beröm. Dom som gillar mina remixar kan kolla min profil då och då. Ska försöka lägga upp de låtar jag gör klart där.

Peace!

Tracks:

2Pac & The Notorious B.I.G. - Changes (YUMx2 REMIX).mp3
DOWNLOAD
Youtube link

P.diddy & 2pac - I'll be missing you (YUMx2 REMIX).mp3
DOWNLOAD
Youtube link

YUMx2

2008-06-20 13:01
fan vad biggie var fet :D
yoyoyo

2008-06-20 13:04
Btw rätt sköna
yoyoyo

2008-06-20 14:09
Thank you man.
YUMx2

2008-06-20 14:34
Fult att Puff kom in fel från början.
Rappare

2008-06-20 14:47
Det var inte dom bästa remixerna, biggie kom inte ens rätt efter refrängen och puff kom fel i början, men vad ska man göra när man inte gjort beatet själv
Tears of Liquor EP
https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep

2008-06-20 15:02
Hur menar ni att puff kom in fel i början?
biggie blev tvungen att komma in lite efter eftersom hans vers var lite kortare än beatets.

Tack =)
YUMx2

2008-06-20 19:13
YUMx2

2008-06-20 20:47
Changes:
Varför var du tvungen att lägga Tupacs acapella också? Och biggies acapella låg riktigt otajt, inte alls nice.

I'll be missing you:
Både Diddy och Pac ligger i baktakt. Det är väl kul, men det tyder på att du inte är alltför grym.
Men fortsätt så utvecklas du ju. Reffrängen på denna låg ju inte heller rätt i takt.

Peace.
Rappat skitlänge.

2008-06-21 15:42
Använde mig av en del CPU acapellas, blir ganska svårt att få det i baktakt. Tack för kretiken anyway :)

Peace
YUMx2

2008-06-21 15:47
fan vad dom låg off. sry, men inget som passade mig i öronen. och varför massa jävla skott som skjuter i beatet och så ? du har ju bara tankat hem instrumentalerna, lagt in accapellorna och sedan sökt efter nått annat att ha där. och Biggy var offbeat hela tiden. du måste lära dig att klippa ordning hans vers eller nånting!
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre.
Är man avsugen då ?:S

2008-06-23 22:14
Skotten var en kul grejj, provade mig lite fram med notorious, skulle snabbat upp hans röst men själv tycker jag han låg ganska bra där han var men alla tycker väll inte lika.

Softa ner.

Peace,
YUMx2