PA Feat. ThreeWords - Saker Som... ( Helt Ny Het ---> Mp3. ) PA Feat. ThreeWords - Saker Som (MP3)Text: PA & ThreeWordsRapp: PA & ThreeWordsMixning: PABeat: Shadowwille Prod. - Alone Again (Free)LÄNKJÄVEL: Länk till http://www.speedyshare.com/712458446.htmlText:Vers 1 (PA):Dagar som går, inte händer det mycket saker//Problemet i livet som håller mig vaken//Helt ensam, det händer åter igen//vill vara mer, men hon ser mig bara som en vän// ''Väännn''Känner mig nere, måste få ut smärtan i många hårda ord//Känns som i livet ska man vara konstgjord//Vad är svaret på denna jävla fråga//"hur tar man bort denna HEMSKA plåga?"//Svaret är lätt, skaffa respekt//det kanske inte är lätt för nu känner jag mig helt knäckt//nu signar jag ut !//Jag kommer leva mitt liv tills den dag det tar slut ''slut slut''//Samplad Reff................................................................................Vers 2 (ThreeWords):Saker som kommer, ja saker som går//jag undrar om jag kommer levande harifrån//jag har bott i gävle, hela mitt liv//allt skitsnack, gör mig FETT aggressiv//jag ser allt, i min omgivning//I denna jävla stad, vad får man för beskrivning// Att man är, den man är ''Ääär''//Skulden man bär, att kunna vara kär//''kääär''Ingen kan ändra på, vem man ska vara//så sårande, det kan man ju bespara//Alla man känner har gått i drogernas fart//men att hålla på med det kan ju vara dyrbart//Samplad Reff !