texten... Jag är ute efter pengar o totala makter Du vet jag förtjänar att nå ut till den globala stacken Blod i sinnet jag spottar ord som brinner mot er fitter bitches mammas pojkar med rosenkinder så ge mig pengar ge mig frihet ge mig en skivdeal för ni vet min stil glider som om jag levde på istid Alla vet det alla ser det men alla tvekar bäst att vi låter alla talanger gömmas i glömska för allas trevnad du vet jag hanterar det tungt så anledningen är skum jag har skillz o flows så där är hela planeringens grund fuck snubbar som mange schmidt som snubblar över varje kick popskit eller tensta electro fuckin tamaguchi shitt kolla vibben att kicka utan att klippa o mixa vi skriver en text sen ställer sig o bara rippar micar ärligt vart är vi påväg tro inte vinden vänder för att kunna tjäna cash får man gå o bli independent Välkommna mig, inte en chans att du passar detta riktig skit för dom som gillar när snacket är vässat så välkommna mig, inte en chans jag släpper taget sätter fart sen bevisas som det enda exemplaret det är få på den svenska scenen som håller stilen jag lämnar ledet i ensamheten o stormar skiten tills jag är högst upp i tornet och kan blicka neråt o tillföra något ända tills jag vissnar som seron lismar mitt ego, mer färskt kött i branchen viiissstt rätt gött det mannen för jag e fett trött på mange scmidt öh horgubbe jag skiter fan i dina år i branschen för det låter fortfarande som om du går i pampers riktlinjen är helt fuckad palla vara engagerad men man kan ju hoppas på att skiten en dag eskalerar vi gör som nordman bränner bitches som häxbränning för vi behöver få fram dom som håller textmässigt jag vänder er mot mig med omvänd psykologi nu är det slut på skit inte en jävel uteblir successivt får även det som dött ett liv som min hunger o lust på beats riktig ruskig skit Välkommna mig, inte en chans att du passar detta riktig skit för dom som gillar när snacket är vässat så välkommna mig, inte en chans jag släpper taget sätter fart sen bevisas som det enda exemplaret musiken är min terapi det är vård mannen vare sig i luften i bilen eller på spårvagnen så sant men när man helt enkelt lever för stunden får man leva för gunget som sedan reglerade lugnet kortedala göteborg är för tillfället min hållplats där bor holtzan där du känner blaze rök konstant från nån man som sitter nånstans och boolmar våldsamt nu blossar vi loss den så känseln domnar ingen håller måttet det finns inga kandidater ni utrotar hoppet beter er som kanibaler är ingen mästare själv men kör ett eget race och lägger det så smooth att håret reser sig i nackar på folket ute i alla stadsdelar från hisingen till örgryte se hur vi samspelar musik är något vi lanserar i all trevnad så ta det på kassett så spränger vi bandspelarn
Fucks your life up crew Tjabo!