Bronka - Det sista du får ( Micman svar ) Här har du ditt svar hoppas du blir tyst nu! Mer får du inte :)Text:Gör ja till min röst, nej, du är efterblivenDu battlar nu han som e bäst me knivenflår dig levande ja låter dig hängaSnart får du smaka på min plåtiga kängaAtt kalla dig hora nej de vore försnälltmicman e fattig ja han bor i ett tältJag är stor och redan klädd för mordbjuder till streets när du e rädd för mormicman är skiten ja nu spolarbortJag är över ditt huvud som ett toalocktesta beefa folk på din egen nivåBehöver inte anstränga mig ja tar segern ändåSnälla micman kan du bara försvinnaSka slå dig på käften och aga din kvinnaJag ska begrava en liten skit som digdu vill beefa mig men ja nitar dig Här har ni han, HAN som äter upp sverigeDär har ni han, HAN som kräker upp spermierHan heter micman och han suger på kukenJag skiter i allt de blir slut minut maynkidnappad, ja, du sitter i min backpackskiter i din click skiter i din back upFattar du nu att du inte kan mätai havet är du en liten han räkaen tanigare fitta får man leta efterbränner dig lämnar inte flera resteren fontanell smäll och ett knä mot din pannaJAg ska döda din familj och din morfin mammaBronka - Det sista du får <--