I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

KoDd-Det är ingen diss bara en låt

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-06-24 20:39

KoDd-Det är ingen diss bara en låt

Slängde ihop en liten session bara, freestyla halva versen hehe lyssna och droppa en kommentar ;D

text:kodd
mix:kodd

Länk till http://www.speedyshare.com/452188812.html

Hej hej hej hemskt mycket hej

2008-06-24 20:54
var det inte du och nån mer som vifta med pistol och basebollträd i nån musikvideo. Och att du i halva låten dissar alla som super och slåss och tror dom är allmänt hårda och coola och sen vänder på skiten och säger att du spöar alla töntar och shit. nää jag får det inte att hänga ihop. Men men do your thang baby.
mhm

2008-06-24 21:45
håller med skipp faktiskt.. fint med snipersikte o krister iaf!
www.myspace.com/mrpduvet <-- check it out!

2008-06-24 22:09
skipp... JAg menar folk som super bara för att slåss och hävda sig!skillnad vad man gör när man är nyckter!

2008-06-24 23:49
frågan är om du nånsin spöat på nån !?.

sköna är med dig. att i inledningen av din karriär så dissar du allt och alla som du kan komma på och som troligtvis bor nära dig. sen så är du home boii med dem ett tag och sen dissar du dem igen.

jag menar kom igen vafan. släpp nått serri iställe för att babbla om att du drog av en freestyle och en session va e de och lägg upp för din publik. ge oss nått att lyssna på som är vettigt istället !
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha

2008-06-25 06:20
Hehe får la tankad en här ist, det har ju inte funkat så bra när du skickat den @ msn ;)

Timbuktu beatet e helt underbart :)
Tycker du lägger det soft,

Jag spöar dom som kallas rapare? vad menar du med det? :s

Men annars tycker jag att det låter ncie, flowen å texten sitter la helt ok :)

7/10
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än

2008-06-25 12:25
Tackar joltarn ;D