- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
grymt skön låt fortsätt på samma sätt så har du ett skivkontrakt inom kort :D
lev hårt dö ung kom till helvetet som en kung
rätt bra låt, finns lite att gnälla på men orkar inte, för de var mer bra än dåligt.. "lever för att andas" .. fattar inte, kefft ^^ klart man andas om man lever
Hur mycke knark har du knarkat idag
Åååh beatet alltså.. jag ryser i hela kroppen, gudomligt . gaash david.. den här har du verkligen lyckats med ! det bästa jag hört med dig faktiskt.. :) Första versen är så jävla tung, "pååå-oom" love it ! hahah jag måste bara dela med mig av en grej nu, sitter och garvar för mig själv just nu haha men jag diggade så mycket så mina hörlurar flög av när jag gungade med i låten och böjde huvudet framåt haha . i'm a dork, i know ^^ men ja, om inte det bevisar att jag diggar , då vette fan =D BIG UP TILL DAVID!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tjena david, är fan förvånad, låten är mycket bättre än vad jag förväntade mig! bra beatval och sjukt fin text, u know youre words mäyn! och rösten ligger också på topp, som vanligt! finns nog inte mkt negativt att säga om detta :] håller med berkan också, fortsätt like this så kmr skivkontraktet snart! BIG UP!
cheeeeeeeeea ;D
shi, thx ! kul o se detta. o rebecca ? haha va ?:D Någon mer som känner att dom kanske kan ge någon kommentar ?
ja som sagt beatet är rätt mysigt : ) , och ditt flow var grymt skönt kul med lite variation på stilen eller vad jag ska säga , men du har lyckats iaf de kan jag säga håller med nån där uppe att de är de bästa jag hört med dig iaf ! keep going !
skön röst ! flyter skönt faktist :) hittar inget att klaga på, soft låt :) pzz
Diggar alltid dina beats du har i dina låtar. Jag tycker alltid du är skön men denna låten är riktigt jävla skönt digga när du kör snabbare låter soft. Flowar mkt bra bra formuleringar på dina rader asså bra text mycket utveckling på det från din sida. Reffen e soft btw
Geni
Haha, nu jävlar! Du har lyckats jävligt bra, för det här var nog de bästa du gjort tror jag. Gillar beatet starkt och texten är riktigt bra, fast dina texter brukar oftast vara bra. Det enda negativa är väl "lever för o andas", haha lite knasigt, men resten är nice :)
Tycker denna låten var härlig. Skön röst och flow beatet var Good
Rappare är olyckliga sångare
den här va oki asså gillar beatet. men enligt mitt tycke så stressar du på så jävla mycket. texten e fan bra och jävligt vettig och även känslig. men de pajas lite när du stressar så jävla mycket och nästan låter arg på rösten. reffen passar fint gillar titeln, och de som inte fattar den är kanske inte menade att fatta den. Men en stort jätte synd att de krockar mellan flowet/röstläget och beatet och texten. hade vart jävligt grymt med ett litet softare och mer klokare flow. sen e mixningen lite tom men den funkar.. du har nästan alltid ett bra budskap och känsla i de du skriver och de hade du här me i texten. synd bara på den stora frontalkrocken som blev som jag nämnde där uppe... /Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
shit, thx alla. kul o höra! Banditen - det där med röstläget kan jag faktist inte hålla med om, jag flowar inte stressigt, utom jag flowar efter beatet o jag själv tycker bara att jag låter aggressiv i dom rader som ska vara lite mera aggressivt mot folket i sig. O mixningen ville jag igentligen inte skylla nå på, men har bara en hörlur. men alla tycker olika, men grymt tack till kritiken! ska tänka på allt som ni säger! nån mer som har något förnuftigt att säga ? :)
jag kan inte säga om du har blivit bättre eller sämre eftersom jag aldrig har hört dig förr.. men jag som persom, tycker att alla såna här låtar låter precis likadant. Alla svenska rappare gör sina låtar nästan alltid likadant, när man vill berätta om sitt liv,kärlek,svikelse eller ngt annat. Det är som att det aldrig kommer något nytt. Jag tycker du var bra och sånt, det enda som jag tycker är tråkigt är att alla svenska rappare gör sina låtar så lika varandra. Det är som att har man hört en låt, så kan man ungefär alla andras också.. för dom påminner om varandra så mycket. Men det där kommer bli bra, jag är alltid så negativ utav mig.. om jag ska tycka något är riktigt bra så skulle jag vilja höra något nytt. Något som verkligen får en att rysa något som känns äkta. Att en låt låter som alla andra ser inte jag är något speciellt, även om folk kanske har varit med om samma sak behöver man inte göra den så lik alla andra, Man kan försöka göra något nytt utav de som får att musiken att växa något som man känner att detta har ingen hört förr. / Johanna
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
här är text till dom som vill ha, om nån nu vill det vers1 jag andas efter alla långa dagar som har gått samlar mina krafter så jag kan ta mig upp kämpar efter nått, tänker på om jag kan ta mig frammåt så jag kan bli nått stort så.. jag ger er några ord som ni kan relatera till i ert eget liv det ända felet i det hela är att jag har det svårare för jag vill ju lite mera men vänta.. jag kommer att segra som jag sa nyss.. jag vill ju lite mera ställer mig stolt, rak i rygg i mitt mickbås människan agerar som om dom lever som flintstones för världen är som en bilkrock folk som kolliderar, pratar skit, ni borde ta det soft som jag.. jag bryr mig inte i nått folk säger att jag är lat men jag har det skit...soft vers 2 .. jag andas tuuungt ut ta det som en lättnad eller som en suck jag bryr mig inte för jag kommer aldrig vika mig visar mina tänder och biter tag i livet ..visst.. ni kanske skrattar åt mig men jag menar det jag säger så jag fuckar åt er .. jag promenerar genom livet känner gatustenen som river mot mina slitna sneakers så snart, i strumplästar, vandrar jag barsarkagång å tackar dom som räddat mig gång på gång tar en minut i taget, lever för dagen men nu kommer det att jag greppa min spade för livet är en trädgård, jag lever underjord men jag gräver mig uppåt mot min kungatron ni undrar nog om jag kommer bli bättre jag svarar med att höjja volymen på mitt headsett
bra text, bra skit
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Detta är riktigt bra måste jag säga :)
We make rap, but we live hiphop
hehe tyckte det lät lustigt " lever för o andas" kan inte vara mycket roligt i ditt liv :D
Du blir bara skönare och skönare och du börjar få kontroll över din röst. Underbart dude.. Du sa att det skull va riktigt bra, och det var det.. Keep Up !
thx everybody! kul o se att så många gillar det. Ska släppa minst 2 andra nästa vecka med, håll utkik
thx! värt att uppa denna ?
enligt mig är detta riktigt nice, flow sitter bra o texten med. finns som inget att gnälla över upp upp
Graveit
Det bra Titeln på låten tycker jag är snygg. Texten håller också, både meningen med den & rimmen är bra. Du flowar texten bra & har en bra inlevelse, du har ett flow som passar till beatet.Det dåliga Är att du framför den här texten på det här beatet, det gör att den inte låter lika stark & seriös på något vis. Själva samplingen/melodin på beatet var passande men inte trummorna, dem var för snabba & hade ett för dåligt ljud. När man hör titeln på låten & introt så förväntar man sig nått riktigt tungt (en Block44 kännsla över det) men det var det dock inte. Hade du valt ett annat beat så hade det vart tungt. Man hör att du kan rappa & skriva osv så inga hard feelings där inte. Där fick du min åsikt, hoppas du kan ta den med en nypa salt! Ceep your head up dawg! Peys
Vi skålar för att förlåta & dricker för att komma ihåg !
tack för kritiken, enligt mig tyckte jag att de passa men alla har ju olika åsikter, vilket är bra. nån mer som vill lägga till några ord ? =)
sista upp, ja är tjurig