jag ska hälsa från kaggen? HHAHAHAHAHAHA
upp!
haha, vi bor på landet!
UPP DÅ!
haha, vi bor på landet!
1-0 till sleez. Behöver knappt säga varför ! P'z Ritola
Varför har du fortfarande inte slängt upp texten? Kan inte säga att du var mycket bättre än Lex eftersom jag inte kunde tyda allt du sa. Beat 4/10 Inte jätteskönt beat. Mest irriterande. Jobbigt att beatet bytte tonarter mitt i reffrängen.Flow 6/10 Du flowar som en skåning gör. Och inga märkvärdiga flowmissar. Text 5/10 Varför är skåningar så kuk/fitta-fixerade? Och varför dissar du hans vita jacka och brillor? Props för raden om Okunskapr. Det var roligt trots att Okunskapr är betydligt duktigare rappare än dig. Rimma inte mobboffer på tjockholmen! Det är lite väl played-out nu, right? Sen tänkte jag på det här med att du hälsar från Kaggen.. Varför hälsar inte Kaggen själv?Ljudkvalité 4/10 Volymmässigt låg du jättehögt på reffrängen men betydligt lägre på verserna. Det var inte skönt för öronen. Ganska taskig mix över huvudtaget, eller så är det mina högtalare som är knasiga. Lex var duktigare än du, hans låt var bättre än din låt. Dels för att han inte rappar om att suga kuk. Låten får 5/10. En kärlek /Trettonfromlpa
Rappat skitlänge.
Asså, träna på din jävla dialekt.. Man hör knappt vafan du säger.. Men du är ändå bättre än han!
No you!
Å "Delfi" Gå hem.
No you!
noob: hur ska man kunna träna på sin dialekt? jag är skåning, och snackar därför skånska. det är liksom ingenting man kan träna på , eller hur ? ;) tack , UPP!
haha, vi bor på landet!
Upp :)
Detta är min forumsignatur
down
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
Haha fyfan du ägde¨sönder han ,, han är sönder knullad ;) Nice bror ;)
Things can go wrong but life goes on...
eloy: hahaha ja onekligen, shit va "ägd" jag är =) kolla svaret i audio kompisar!
Lr om jag sä'ger så här då han dödade dig Lex , hans svar var så mycket bättre än dina dissar ,, så ägd
Things can go wrong but life goes on...
båda ni va kass alltså .. värdelösa dissar ..
soundcloud.com/jerrones
jag hör inte ett piss vad du spotta ur mayn. jag säger bara 1-0 till Lex, srry
i make the music.go to my myspace for more!<br>http://www.myspace.com/Marvinoo
vafan, ni måste medge att Lex text var mycket mycket skönare! oh han bara flyter på, det är bara grupptrycket som gör att ni tycker att sleez är bättre. om ngn tycker sleez är bättre, kan någon skriva ner texten? för jag hör inte ett piss vad han säger
i make the music.go to my myspace for more!<br>http://www.myspace.com/Marvinoo
fyfan va dålig.. lexs var mycket bättre
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
haha fan va keff 1 0 till lex!
CSG= Civilister som graffarmestochbästhelatiden
det här suger ju som dammsugare..... wack
haha , suger som dammsugare :P det var nog den sämst punchlinen jag sätt . UPP!
haha, vi bor på landet!
Diggade den där raden "Du är mjukis som folk på Tjockholmen" Ehh what? Det har lagts 923 st liknande rader om Tjockholmen i diverse dissar... Och detta kan nog vart den sämsta punchen av alla 923st... Jag röstar blankt....
www.eddaonline.se
sleez " beson suger snopp, kan aldrig göra det som jag" är den sämsta jag punch jag hört. haha jag får mig ett gott skratt bara tanken på de!
sleez_ , aha du tog det som en punchline? men icke sa nicke, de var inte menat så, detta va bara wack
Kebbeh-: men gubben, den raden är ingen punch! lär dig lite om skiten innan du snackar. A-M-C: aight . tack för du kolla in iaf! :) UPP!
haha, vi bor på landet!
Lex tog detta ..
www.myspace.com/Sagoztyle
de e en slags punch, o spela roll den sög ändå=)
asså lex vann detta något så enkelt aldirg haft ngt varken med eller för dig sleez_ men man hör verkligen inte vad du säger :S haha en rolig sak kaggen skriver i lex tråd att den bara hamnar en utav alla dissar i hans hög tolkar ja som att ahn inte brydde sig ett skit ändå ska du hälsa att lex är slut nu å slit? får inte riktigt ihop det ?
jo, jag pratade med kaggen och det var egentligen meningen att han och jag skulle slänga ihop en diss tillsammans mot honom , meen , kaggen ville inte ge tönt lex den hypen. så kaggen sa istället "hälsa honom från mig" . därför blev det så . feel me? mycket haters här inne :) , i like it! eller bara många som vill slicka lite mer röv på lex, kanske? UPP!
haha, vi bor på landet!
kaggen ville inte ge tönt lex den hypen hahahaha sluta nu sleez, du vet att du också vill slicka mitt ass =)
haha , skämtar du gubben? :) du är söt du . UPP!
haha, vi bor på landet!
haha vettefan va ja snackade om asså. skyller på alkohol höhö. raden va dålig iaf=)
Lol på Jagduger xD
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
sleez_ jo, jag pratade med kaggen och det var egentligen meningen att han och jag skulle slänga ihop en diss tillsammans mot honom , meen , kaggen ville inte ge tönt lex den hypen. så kaggen sa istället "hälsa honom från mig" . därför blev det så . feel me? aah okeyokey