Första låten var sådär, flowet var bitvis dåligt. Andra låten var riktigt jävla bra! Tredje låten var ok, varken mer eller mindre. Inget man nöter direkt, men inte dåligt heller. Gillade inte refrängen på den. Fjärde låten var fett skön, en av de absolut bättre! Beatet regerade och texten var helt okej. Tycker att Guldtackan la det riktigt tight Femte låten var skön, även om flowet lät lite ojämnt på de första raderna. Men den var helskön annars, speciellt texten. Sjätte låten var... sådär, jag vet inte riktigt. Texten var bra (iaf budskapet) men jag gillade inte riktigt flowet. Kan inte riktigt förklara varför, kass kritik jag vet, men ändå xD Sjunde låten ägde, den lär nötas! Riktigt bra! Också låt åtta, "En sak mellan oss"... riktigt bra den med. Refrängen gillades inte lika mycket som själva rappen, men i helhet var låten finfin Totalt så tycker jag att det är en bra samling låtar. :) Snabbt tempo verkar vara din grej, för i andra låten då du rappar snabbt så är flowat som vassast. Kör på, peace!
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!