2 hårda jävlar kommer in och rappar det soft ja vi rappar det soft, ja vi rappar soft - 2 hårda jävlar kommer in och rappar det soft ja vi rappar det soft, ja vi rappar soft - vi är här.. här igen fet som fan..rullar fram - skaka röv skaka röv skaka röv skaka röv skaka röv skaka röv - Enteeeeeerrrrr, flummig som vanligt med en kroppsform som är mullig och tanig beat that, jag sitter och fnissar åt peppe som sitter när han kissar och du vet, vi rappar det bättre och du är jävligt ful om du snackar med peppe käften, bara kom om du vill battla höj dina nävar, nä nu jävlar¨ för du vet, vi rappar det vackert och efter våran öl så får du flaskan i arslet och du är dålig, fattar du grabben? du är en torrboll så du kastas i vattnet wrooom wroom, jag kan trikksa och snart är versen slut för datan har flippat jag lagar den innan, peppe ska rappa som rappar det så fort så läppen den darrar Jag hoppas du fattar, Ah föhfann det är klart du gör och det är bra som fan vill du veta en hemlis? peppe är zöööt men han är min så käften din bög - Det är som vanligt, peppe och Enter vi är dom bättre, så bara dra för vi är feta, men ändå smala vi är helt galna, så bara dra - Killen i mitten o ni vet vem ja e Peppe kallas jag och jag är en poet Kommer som kometen o jag krossar er alla Hälsar din mamma me snoppen i pannan Trycker i mig piller som det vore godis Du e lika keff som en efterbliven lodis Flummar loss,jag e boss o jag tar det soft Jag är tjock och jag puffar 100 bloss Tillsammans me enter vi gör det vi ska O vi gör det så bra,o vi röker ett blad o så blir vi så glaad, medans du rappar kefft och om du käftar med mig så kastas du hem Vem e du vem e jag o vem fan e han Men framförallt vem e han som försvan du kan mitt namn, det är peppe the man jag röker mitt brass, ja du känner mig väl käften din fag, jag är bäst på allt och det är sanning men sanningen är falsk enter är söt och jag gillar han så mycket jag älskar han när vi ligger och trycker
Dra åt helvete!