Bronka - Delfi & Co (Diss) Han fick ett svar på sin diss! Ärligheten varar längst! =)Bronka - Delfi & CoText:Shit delfi är gangster han sjunger i duschenÄndå knullar han sin bror, pungen mot bushenAtt dissa mig var det dummaste du gjort Börjar du brinna ja då flummas du bortmotsatsen till dig måste vara änglalikNär jag är klar här inne kommer de regna likDu skriver texter för att papper är vassaJag sätter mitt liv på att dina rappers är kassaTänker inte säga att jag knullar digInte ens med tång skulle jag nudda digHär har du bronka och jag kickar brajag flippar verbalt du va ett missfal som barndu e så vidrig att en gurka skulle ruttaom du kör upp den i sin pruttasätter nu punkt för denna nivåSvarar du nu kommer du få känna stål-------------------micman är så vidrig hans pappa försvansluta med hiphop och att rappa för fanjag har spade som kan gräva ner digdet e över vi behöver inte tävla mer nejsnälla berätta vilka du är backad avbetong blocken, som inte vågar snacka klarthan grabben e tung han skryter om förortDu röker å röker och hans syster hon dör fortjag är den ända som lyfter upp denna nivåta det streets och du får känna mitt stålför mannen jag är fel jävel att prata omöppnar du käften får du ta och smaka bombför jag redar ditt minne som i man in blackJag är så bra att jag bara stjäl din track Bronka - Delfi & Co
snälla berätta vilka du är backad avbetong blocken, som inte vågar snacka klarthan grabben e tung han skryter om förortDu röker å röker och hans syster hon dör fort