JiiM Ft. JiKKe - Gör det för min stad (Svaret till infinite)
Shu, Slänger upp ett svar till infinite struggle med jim, han dissa jim från första början utan anlidning så jag kännde att jag va tvungen att svara :) Säg vad ni tycker, jag blev ganska nöjd med mitt och jim med, men dissar är inte min typ av stil, men kommentera! :D http://www.speedyshare.com/662917996.html www.myspace.com/jiikkemuzic - Vill ni ha text säg till. Love / JiKKe
www.myspace.com/jiikkemuzic
Btw.. Jim har fösta versen och refräng. Jag andra versen och outro. Han som sjunger i början är infinite struggle!
Ey! Reffen va ganska skön bra tryck i den Vers 1 Ganska drygt med Dinmammadissar men övriga dissar va ganska sköna asså. Flowet e nice och bra attityd i skiten. Vers 2 Låter drygt när du bryter "Monnen" what up ?, flowet e ok nån flowmiss hörde jag dock texten va ganska wack tråkiga rim o sånt. Outrot låter som otroligt dåligt med tanke på att du försökte va hård vilket inte gick fram iaf Beatet va skönt "Gör de för min stad" Jikke du bor i Östra göinge typ ? inte k-stad
Geni
men ja ska bara säga detta allt mamma snack sa ja för han snackade så mkt skit om min mamma i går så jag bara hämnas han får själv skylla sig , tack annars padwan :) här kommer texten
refräng du ville ha en beef du ville ha ett krig du ville möta kungen o nu får du smaka beef jag gör de från min stad jag har min egna lag för du vet för ja gör de från k k k stad JIIms vers du snackar massa skit,om jag fatta dina rader du borde hålla takten mannen du borde söka till charader för Du ljuger hela tiden ska du kalla de för rappa när du gömmer dig bakom datan är du kristen som din pappa för du snackar hela tiden och du snackar om min mamma nu ska du få betala för nu har ja blivit förbannad för din mamma hon är tjock, hon får inte va på krogen för din mamma slog rekordet när hon täckte hela globen vill man åka runt jorden får man skänka hon en tia hon är lika fet och ful som din flickvän sofia men det är ju synd om dig, det kan inte vara lätt att din mamma täcker globen och din flickvän som har fett du är lika kass o wack du vill rulla ner för gatan lär dig flowa mannen, annars kommer du bli hatad du borde titta dig speglen o ja lovar att den spricker du tar order från mig, så du kan kalla mig hitler refräng du ville ha en beef du ville ha ett krig du ville möta kungen o nu får du smaka beef jag gör de från min stad jag har min egna lag för du vet för ja gör de från k k k stad jikke andra vers Okey låt oss köra över han som tror han är legend. Shit jag skämms att jag en gång kallat dig för vän. För allvarlig talat fick du ingenting sakt. Och även om du hade det hade det låtit fuckt. Killen du mummlar, varför nämna jims mamma. Mannen du är keef sluta s-s-stamma. Och du ville bråka, jag tackar nej direkt. Jag orkar inte röra skit och göra en kemtvätt. Dissar är inte min typ av stil. Men jag svarar gärna med de du kallar flipp beef. Shit det lukta hype mayn, vem har öppnat munnen. Kallar du det för diss, jag hörde bara mummel. Du va sämre än jag trodde gå och häng dig på whoa. Akta er för johan han är nya rocky balboa. Jag flabbar åt dig, vad håller du på me. Jag gör något åt de, (pang)
ok':Dälskar reffen :D och ditt flow attityd och sånt fan texten JIIM denna ska pumpas inte så tungt hårt diss beat men ändå super galen diss:D och btw galet bra laggt av båda =) peace // Allerhed
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
okej, tack allihopa.
Fler?
fler nu för fan när man är inne :D
UPP!
Han blev cuttad, blod rinner just nu. Många bra låt *applåder* tummen upp bre, jim la de bättre än jikke, utan jim på låten den hade blivit kass, så jim lyfte upp låten från 5/10 till 8/10 :)
haha okej :P men som sakt, dissar är inte min typ av stil, har ungefär gjort 2 dissar i hela mitt liv! men tack, Fler?
okej tackar DnS skönt o höra , fler :)
UPP!
Om du nu inte snodde frondas rader så vann du lätt ;) Reffen var grym (Y)
"Jag hatar citat"
okej nej de gjorde ja INTE , okej tackar dittin =)
Det gjorde han inte, UPP!
nån mer innan ja loggar ut ?????????
UPP en sista gång!
Gör en länk, pallar inte koppa
No you!
Hade jag kunnat det på denna nya skiten hade jag gjort de!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack shiipan :D UPP
Gillade inte detta, men Struggle är keff som fan, så jag drog ändå lite på smilbanden där. ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Reffen är tung ! Är själv från k-stad.
Mina beats http://www.myspace.com/zyndromeproductions
Okej, tack allihopa..Fler?
UPP sista gången!
Vad fan är det här?!...Har nog aldrig hört snubben ni dissar,och inte er heller men det här var inget att vara så glada över eller kalla slakt, sen vet jag ju inte hur bra/dålig offret i detta är men det här lät inget bra alls, inga punches, inget flow alls på andra snubben eller inlevelse. Aja...får se om killen svarar
okej men vi körde inte 100 % så fall hade vi lagt ner mer tid på den o de pallade vi inte för han är inte värd de, har annat o göra än o lägga ner tid på fittor som snackar bakom datan , va de något du gillade bliack_armor? :P
Först vill jag rätta din stavning på mitt namn som var bliack_armor . Det stavas och syns klart och tydligt, Black_Amor .Med den saken ur världen... Så vet jag inte vad jag ska säga om låten som var positivt, ska lyssna en gång till...sådär.. Mja, beatet var väl ett bra val, och att ni var två mot en gör väl att han har mindre "chans" att ta er eftersom han tydligen suger så mycket som ni verkar tycka. Första killen hade skön röst och inlevelse, texten var nog överdriven me mamma grejer men den dög..text två vet ja inte..
okej najs att du tog dig tiden och lyssna igen :) sorry för felstavningen ska inte hända igen fler??
inget som direkt föll mej i smak så att säga, kunna nog vart bättre med lite mer tid på den iaf
okej jo vi skulle nog jobbat på den mer men vi tyckte att de räckte för att ta han :P fler som vill ge kritik :D
för Du ljuger hela tiden ska du kalla de för rappa när du gömmer dig bakom datan är du kristen som din pappa förstår inte innebörden?
yeye, jag tycker tyvärr att låten sög kraftigt, krystad rap och alldeles för mycket "jag e gangster, passa dej"-attityd, och du nämde nått i första versen om att han du dissar ska lära sig flowa? tycker du kan ta åt dej själv där också faktiskt.
andra versen va inte heller bra, dock snäppet bättre än första.
beatet i början innan sången va döremot dunderfett.
bli inte pissed off nu internet-gangsters, jag lämnar bara kritik på eran låt, har inte hört den andre snubbens diss, men om han inte är värdelös så lär han nog vinna detta.
1.
Detta är min forumsignatur