Maestro ft. Akkawi - Känslan Av Nåt NY låt med Akkawi! Klicka på någon av länkarna under, lyssna och kommentera är ni shysta :)Länk till myspaceLänk till speedyshareText: MaestroBeat: EpikMixning: Maestromaestro- vers 1okej, jupp.. nu har jag ångestsåg en prinsessa igår vid solnedgångendet var första gången som jag kände såhärjag stod bara där.. lät henne gå sin vägobeskrivlig känsla när jag såg henne gåjag ville bara gå fram, men ville inte ändåför jag ville inte skämma ut mej, bara gå framsäga hej baby vill du hitta på nåt nånstansvilket trams, jag höll käft, vände blicken och gickiskallt hjärta, det var känslan jag fickjag tagga hem, satt på datorn börja skriva nåra radervad ja kände i magen efter jag sett den fina damengick och la mej i sängen med samma tanke jag haftförsökte sluta tänka, men den satt bara fasthennes ögon, hennes läppar, hennes kropp och smileifall jag ser henne nångång, ska jag iallafall gå framakkawi-första gången när jag såg dej fick jag känslan av nåtatt bara vara med dej skulle få mej vara på toppmen du passerade förbi, då försvann all min hoppoch om jag ser dej nånannan gång, ska jag nog säga dej nåtmaestro- vers 2tje.. aight, dagen där påsprang hon runt i mina tankar precis som igårkunde inte sluta tänka på hur hon rörde sin kroppville säga nåt men mina ben hade stannat på stoppsom jag inte kunde gå, som jag var fast i cementom jag hade sagt nåt, kunde du vart de bästa som häntångesten e kvar, och jag ligger i min sängom jag ser henne nån dag, ska jag palla fram och säga hejakkawi-oh baby... du förstår inte huren kille som du inte känner tänker på dig just nujag vill va med dig och göra massa saker tillsammansspelar ingen roll bara vi, bara vi har varrandraförsta gången när jag såg dej fick jag känslan av nåtatt bara vara med dej skulle få mej vara på toppmen du passerade förbi, då försvann all min hoppoch om jag ser dej nånannan gång, ska jag nog säga dej nåt2x