Radikalneutral & Kharma - Ordlossning
Yoo, släpper skit igen! Reff : PMU under stress, han hade en halvtimma på sig haha å det vart nu på kvällen :) Vers 1 : Radikal Vers 2 : Kharma, det är hans andra låt :) så mjaaLänk till http://www.speedyshare.com/717560823.html Stör mig på att jag inte vet hur man länkar sådär bra :(
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Ge mig konstruktiv kritik whoa..som sagt 2a låten,så mja:D säg va ni tkr o tänker!
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
aja tyckte inte att ni gjorde det dåligt men jag gillade iiiiiiiiiiiiinte beatet!
Asså? Okej thx anyway! MEEEER? shit va snålt!
Fan whoa,vill inte vara tjatig..men COMON eller???????? upp
Beatet var inte så dåligt, tycker båda la det sådär bra, Radikalneutral lägger det nästan altid bra, men jag tröttar lite på flowet. Haha, störde mig bara på reffrängen, lät lite gay, men jag sog att det var en snabb gjord reffräng, men ändo. Aja, ganska soft låt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sog nu med att det var Kharmas andra låt, och det lät rätt bra ändo för att vara såkallad nybörjare eller vad man skall säga, dugligt flow.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack p.s...uppskattas! peace! UPP!
Skööön låt .. Emad du vet att jag alltid diggar din shiit :) KharMA har jag aldrig hört innan men träna så blir du bra ! Reffen var inte bra ... Sryy MenMen Träna På Gaayz / Kidoo
Hojjta för Collab ...
man får la tacka :) gött att ngn påpekar flowet iaf :) det ska ändras på lite då och då :)
FAN VILKET BEAT!!!! vad heter de? vem har proddat? tycker radde la de fett sötnos! kharma la de rätt soft också. träna på breathcontrol så får du samtidigt ett bättre flow:) keep it up
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Tack sötnos :) beatet..mjaaru..det minns jag inte :P hade de ba på datorn
Radikal hade GALET bra flow till beatet, Och Härlig attityd som vanligt. Gillar lite rock aktiga beat, mycket attityd i dom, kharma hade bra attityd för att vara andra låten. ;) man brukar låta nervös med det gjorde inte du ;) Pejs Latti
http://www.myspace.com/lattimusic
tack man,uppskattar all kritik! KOMIGEN WHOA! lite komentarer!
Good job guys :) Ni gubbar har redan fått kritik av mig så jag behöver inte skriva det igen (?) Haha BIG UP iallafall / Mr. Matsedel
Under ytan är det endast jag, och bara mitt rum som visar intresse och låter mig tala till punkt..
var inga fel flr andra ltå ursäkta stavningen XD
Hahahah :d sötpöl
Ska göra ett ärligt försök, ska dock tillägga att jag sitter på min laptop så jag kan inte bedömma mix osv för högtalarna är ju crap. Som jag sa min dator är lite knas så jag tycker acapellan är lite låg alt, beatet lite för högt. Radikals flyt är väldigt bra, bra röstläga, kan dock inte höra alla dina ord då högtalarna suger :P så texten kan jag inte bedömma Kharma var väldigt bra för att bara ha gjort en låt tidigare. Om jag ska försöka ge positivkritk får det bli att du låter lite monoton ibland, försök leka lite med flowet men det är ju inte rätt och säga till en "nybörjare" beat var sådär, bra idé med lite hårdrock, mixen kan jag inte bedömma, reffen var nja alltså.. keep it up boiws
Jag ska inte hänga med dom, jag ska hänga dom!
En sak till Kharmas breathcontrol kan övas på, kanske du får lite mindre monotont läge då!
Jag ska inte hänga med dom, jag ska hänga dom!
Radikal är bra som vanigt (Y) men han andra va inte så bra plus han baitar i sin text? kände igen raderna som fan..men kommer inte på från vilken låt :S ? reffen va inte häller skön...
Jesus, jag brukar försöka hålla mig från att kritisera ljud/mix men det här är omöjligt att inte kritisera, särskilt hooken som bara låter som ett kaos. radikal flowar generellt riktigt bra, men har ändå två flowmissar pga för många vokaler i texten. Kan inte riktigt säga nåt om texten för jag uppfattar inte allt, men det jag hör låter rätt bra. kharma låter extremt bra för att vara andra låten... nästan för bra. Håller inte med folk om att du skulle låta för monoton, tycker det låter aggro och bra, särskilt de snabbare partierna. Dock uppfattar jag ännu mindre vad du säger och uttalar mig därför inte alls om texten. Men som andra sa; breathcontroll. Öva.
man tackar! Och nej kharma baitar inte utan han drar bara en ganska playd out rad! " anna lindh" raden! så nope! RIF_Erikk P20 Raymo P21 TAACKAR BÅDA FÖR FET KRITIK ! :) så ska de se ut!
thx grabbar,inget är baitat och om du har hört det innan så äre från min förra låt som ja tkr blev lite för keff för att ja ska kunna slösa en vers på den som iaf blev okej...Men tack iaf,BIG UPP!
text till min vers: Varför så arg?för att mr.radikal är kraftigt skadad/ Och mina mål är så höga att det knappt är landningsbara/ EH fuckit, jag menar bara att kontra är/ så förbaskat bra att vi borde vunnit grammisgalan/ Av flytet blir jag andfådd,låt mig sätta mig på min vattensits./ Njadanjada jag är bra, SHHHH jag är rappens prins./ är du beef törstig, öppna munnen för mitt snålvatten/ Ni sätts vid gårdsplatsen, där skvaller mäts med vågkrafter/ Vem är jag? se mig som rapphistoriens stålmannen/ åstadkommer en teknisk knockout som idol anders/ Bokstavligt talat blir din netplay ett cd-släpp/ Medans jag fann min överman i en spegelvägg/ jag sätter slag i din kommun, ungefär som Alfred Hitchcock/ Din rap åker neråt som om du höll din fallskärm inåt/
Man tackar :) !
Thx mayn,nesh radikal har detta under nageln förfan!:D..upp!
Tack mayn,trode inte de skulle bli fler komentarer men ah..UPP iaf!