JoshaN - Jag är tillbaks igen
Haft mkt att göra så de har inte kommit så mkt nytt på sissta tiden. Här har ni en låt me lite mar fart i en va de vatt de senaste året.Länk till http://www.speedyshare.com/445986511.html Text: Ja e snubben, japp. Som skiter i vikket. Ni kan kalla de för brudar, men ja kallar de för bitches. Oh shit! Va hände nu? Denna bruden e på plats, för att få smaka på min kuk. De e bäst du tränar gummen, horan ska få den munnen. Å ja lurar dig så lätt som om du va den svenska tullen. Player? amen kalla mig va du vill. Rullar upp, puffar på, å sen så meckar upp en till. Å ja glider fram, men sakapar alltid problem. Har min egen tid, så ja e nästan alltid sen. Så vem e ja, jag e han, som e snubben som. Leverar hiphop, & som alltid e på gång. Å ja, pallar nästan aldrig bry mig. För ja, har nästan alltid en ny tjej. Så kalla mig va du vill, men ja vet vem ja e. Ja e snubben som vänder upp å ner på ditt kvarter. Reff: J.O.S.H.A.N, gissa vad, ja e tillbaks igen. Stämplar rader, så att du vet vem. Som lever livet, för att dö som en legend. 2 ggr De e JoshaN, snubben som flippar me din flicka. För att få fittan serverad å sen bara gitta. För att ja inte pallar vänta på att flirta me tösen. Första frågan till gumman, e du redo för könet. Blir du tagen i köket, på bordet så blir de bra! Sen får du den i munnen, de e där som den ska va! Så puff puff pass, vill du slicka mitt ass? För att kunna va som ja, men hallå ja e first-class Å ja vet att du vill ha mig, men ställ dig i kön. De finns många fler än du, som vill smaka på mitt kön. E ja sexfixerad, va snackar ni om? Ja e en sexgud så fort min kuk går igång! Ta en nummer lapp, så får du smaka sats. Ja fyller upp ett glas till dig me JoshaN saft. Ja e inte någon gangster, för ja e mig själv. Ja e inte efterbliven, ja e bara speciell. Reff: J.O.S.H.A.N, gissa vad japp, ja e tillbaks igen. Stämplar rader, så att du vet vem. Som lever livet, för att dö som en legend. 2 ggr
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Ingen som vill säga nått :P
Soft mate fortsätt bara uppåt// Ankan ;)
Jag vill säga något, lika dåligt varje gång! God natt.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
åh nej
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja e inte någon gangster, för ja e mig själv. Ja e inte efterbliven, ja e bara speciell.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2008-07-03 13:38
Jag tycker att det låter så jävla emilush över allt i detta!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Bara asma som pallar leta upp sånt? :s haha soft att de bara e hatare som hittat hit :)
Moderator
2008-07-03 19:05
Mitt va inget hat. tycker bara det låter emilush influerat och jag gillar inte alls den stilen!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
jag är inte hatare, jag tycker bara att du suger. :)
asma. du e fett cool här på whoa ;) men inte lika cool när ja sa vi skulle mötas på knutan :)
gay P15 ska du leva på att om jag slår ner dig i skorna får jag ett straff medans du får utegångsförbud av din mamma, om du har en?
joshan, foh real nu! Skulle låten handla om att du är tillbaks igen eller att du ska knulla en brud ? :S hmm? SLUTA NU! shit, " jag är tillbaks igen" P-lines ska de betyda..inte " jag knullar din bitch wäwä, jag byter tjej" jaja trevligt! Tyvärr detta va de sämsta du lagt!
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Exakt kopia av emilush bara 10 gånger sämre :)
TiiiMaaN, Street Style Records
haha va? kasst! max, ceder och asma har redan kört isönder detta beatet! haha, och du göra sånt här , men inte svaret till mig? ;)
haha, vi bor på landet!
Säger Samma som TiiiMaaN ;d denna va kass.
Du hör och vet, Robin Möller är fet :D!
Haft mkt att göra så de har inte kommit så mkt nytt på sissta tiden. TACKA GUD FÖR DET!
Hahahah xd !
Hat-rader :) de e soft :) å nä sleez, ja har inte svarat dig. Ska du böla?:S
de blir inget svar ? ;d sleez vann yao!