Grizzly - Sexton Rader (prod. RSL Beats)
Yess, fick en beat av RSL så jag la en vers för några månader sen. Den kommer nog dyka upp på nått mixtape och lite så, kanske även som hel låt nån gång, vem vet hehe. Iaf så kan ni lyssna på denna versen och sitta och hoppas att Magnum Opus blir klar snart. Det blir jag och Max för nästan hela slanten, med en del gäster såklart: Uwe Banton (Tyskland), Profet, Marke, Bobbo, Tay Tay, Shazaam, Niz, Pap, Ceder, Dirty D, Calle P och så vidare. Här är versen sålänge iaf, mycket nöje whoa:Länk till http://www.speedyshare.com/148330309.html Alltså glöm inte att kolla in Magnum Opus när den kommer, glöm inte heller att kolla in Shazaams platta "I huvudet på John Landenfelt", som är producerad av RSL Beats! // Grizz
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
http://www.speedyshare.com/148330309.html
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
heter det inte "ett beat"? :P
dannyM_
Sounds good, skynda på med ditt mixtape så man kan lyssna igenom.
Låter fett! Beatet och rappen låg båda på en hög nivå!
Tack så mycket! Mixtapet är på gång som fan !
gillar inte beaten men jag gillar din rap mer än jag gjort tidigare, för nu låter det inte osäkert som i - ensam skolpojke - utan nu är det mer on point, man hör fortfarande att det är lite sådär ibland. iaf, jag tycker utveckling och jag är sugen på ditt tape. peeeeiiiiiish
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Beatet låte riktigt fett faktiskt. Damn Grizzly detta låter riktigt bra måste jag erkänna flowet är stabilt som fan du lät lite osäker förr men nu har du visat i nåra låtar att du kan göra det fett flowmässigt. Desutom tycker jag du skiljer dig mkt i mängden från många av andra skånes rappare rent textmässigt du har riktigt bra texter och digga dina rim med. Tay raden va nice osså. Ye detta diggas som fan pumpar nog låten ett tag hade vatt soft med lite längre dock Och btw ser fram emot mixtapet som fan feta gäster som fan snabba på :D
Geni
off the fckn chain! mixtapet kommer till hösten nångång.. ligger på runt 70-80 spänn förmodligen.. missa inte.. ni kommer inte bli besvikna... saaaaaaaar.. /mr. m
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
yeaahh! alltid fett från dig, längtar till magnum opus!
Tomten - Tack så mkt! Stor upp till RSL för beatet. Asma - Aight, tack. Padawon - Ditt inlägg är härlig läsning hehe, kul att du uppmärksammar just texten, försöker alltid ligga på en hög nivå där på alla verser jag skriver. Som sagt kommer det kanske en längre version på denna, det är inte alls omöjligt. Om inte så blir det fler tracks från mig och RSL i samma stil. Max - Yaaaaäähhh. Dstm - Sjukt nice att höra! Kul som fan att folk verkar peppade på Magnum Opus! Så glöm inte att spara veckopengen och köpa ett ex när den kommer :). / Grizz
Riktigt tungt beat & riktigt tung rap! Hoppas du gör en hel låt på beatet? Peace ouuuuhh
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Ruggigt!! säger bara ouff!
Fucks your life up crew Tjabo!
Tackar tackar boys!
Gillade verkligen inte beaten (mest pga av det där fula glasklirrljudsakimojsen i bakgrunden och rockorgeln), och det är något med mixen som inte funkar med mina öron. Att leka lite med flytet hade varit sött på detta beatet. meeeh Du får 2 av 5 kepsar på denna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
uppp
fler?
................
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Lät bra, lite osäker på vissa ställen men men. 3/5.
dannyM X22: man kan npg säga både ett beat och en beat . det heter ju en låt, och inte ett låt . eller hur? eller något :P försökte förklara iaf :) till låten : hörde den igår, men glömde komentera . beatet är underbart! du har en övertygande attityd man. och som vanligt så droppar björne en fet text! fortsätt mään. UPP!
haha, vi bor på landet!
nice, keep it up björnen! låter bra här :)
sluta va så jävla avundsjuk bara för att jag lyckas bättre än vad du gör.
Tack boys! Kul som fan att du börjar digga attityden Sleez! =)
du har börjat låta lite mer kaxigt i dina låtar, och väldigt säker. och det diggas som fan :) UPP PÅ DENNA, endast för björn :D
haha, vi bor på landet!
hehe ;)
-asma P21 du måste ha skolkat ifrån svenskalektionerna
dannyM_
HAHAHAHAHA "-asma P21 du måste ha skolkat ifrån svenskalektionerna" du kritiserar någons svenskkunskaper och skriver ändå 'svenskalektionerna' i samma mening. FUCKING JOKE! :D älska älska älska internetidioter!
awww, trodde verkligen att han skulle ha något att säga om det :(
Spelade in lite mer idag med samma stuk, så jag tycker alla ska ha denna färskt i minnet haha........aka.....upp