STC tillbaks igen och mördar skånska mc's // jag känner inget motstånd av deras RRRap eliit // jag lägger tandkräm på skivan, de hjälper ändå inte // för det låter ändå som det är repor och hackar hela tiden // Tiiman och Brandt, jag tar er båda 2 själv // men ändå känns det för mig som att jag är 2 mot 1 // ni tvinga calle o victor att svara själva förra gången, // för att ni fittor inte ville möta mig i andra ronden // ni är inte underground, sluta skryt om er själva // så det är bara o onödan ni har bott ner i källarn // ni svarade på första ronden och ni bajtade grovt // ni bajta hela jävla texten nästan ord för ord // Och mina ögon är snea, de inget fel på dom // jag håller ögonen på er som sauron i konungens återkomst // passar bättre på en bondgård , ni bräker som får // och att ni kan rappa, var fick ni dä ifrån // s to the c, jag lämnar ingen av er levande // och om ni skulle svara blir ni bara förnedrande // de inte ni som rappar tight, ni kan försöka ändå // och det är såna som ni som blir tv4s idol// och eftersom ni vill bli kända jag då säger snabbt, // Tiiman och Brandt, nu har jag nämnt era namn // och är de jag som fuckar takten, lägg nu ner med skitsnacket, // jag menar känslan för takten, vafan ni 2 har aldrig haft den //
http://stcmusic.se/