Dakeen - Titta Mig i Ögonen En låt från mig bara=)alla kommentarer är välkommna, bara du är konstruktiv :)Dakeen - Titta Mig i ÖgonenTexten:Vers 1Kan någon säga mig, varför kärleken har reglerJag ligger i min säng, tänker på när du låg här breveTog första steget, jag måste medgeJag känner något varje gång jag tittar på dig, varje gång jag ser digatt vara med dig, är något som jag saknarjag vaknar och tänker tillbakapå när allting startaoch när allting varapå våran gamla vardagKlart slut, vårt slut klart va?kan inte prata, så jag skriver mina textermina rader är vad jag känner och saknaden bara växerHade våra tester vissa gick sämre och vissa gick bättreMen allting gick så fort, och jag vet inte vad som händeJag hade min plats, jag hade min chansJag hade mitt allt, jag hade dig vilandes i min famnmin hand i din hand. din arm runt min armMen min låga som brann den släcktes ända sen du försvannReff:Kan du titta mig i ögonenkan du säga mig, vad ser duJag undrar om du behöver migeller berätta om det e slutDu vet jag gjorde felDu vet du vill ha merMen vet du vad jag veträkna 1,2,3För det finns inga kvinnorjag lovar det finns ingensom ger mig bättre minnensom ger mig bättre bilderOch när du hör denna sångVänta med ditt beslut om d e slut och ta och tänk omVers 2:Uppe ur sängen nu, legat ganska länge nuarmarna dem hänger ut och jag bara vänder utut ur mitt rum, d vore fan en drömifall jag vakna upp en dag och allting bara var glömtva tungtmen nu är d inte så, det e inte falletkanske tog d slut för våra känslor låg i intervallersen bröts bandetoch nu önskar jag att jag hade greppat dig hårdare om handendet är svårt att glömma någon som man gillade så mycketspeciellt när den personen lämnade intrycketUtav att hon gilla dig med kanske merkanske ser, jag lite felegentligen kanske hon ledsnar när hon lerJag vet, förlåt, det är lite svårtför oss normala killar att förståhur ni mår hur ni känner och så men du vill att vi ska vara vänner och såhur ska d gå, när mitt hjärta slår för digReffHook:Kan du titta mig i ögonen?Kan-k-kan-kan kan du titta mig i ögonen?Kan-k-kan-kan kan du titta mig i ögonen?ti-ti-ti-ti-ti-titta mig i ögonentitta mig i ögonen 2xReff