White rappers wanted! (Är du vit, kolla hit haha) Collab!
Zup! Nej, jag är ingen rappare men har för skoj skull precis reccat en halv vers på ett beat och det skulle vara kul om ett par rappare skulle vilja joina mig. Vita rappare sökes med tanke på topicen. Lyssna på låten så förstår ni. Säg till om ni vill vara med :) http://www.myspace.com/musicsteelLänk till http://www.myspace.com/musicsteel Texten: Nope, I'm not a rapper cuz I don't got my chain low and multicoloured diamonds, like a fucking rainbow No one knows my name no, I don't got no fame yo But "aiight" I´ll get it when I've got my brain blown If you diss me, and say that I'm wackety-wack then I´ll smash and bash your ass, and you can't smack me back Wack writers! Well I'm not like half of them Claim that, and you´ll get smacked again Well you are right, I'm so wack my friend But that's only (listen) because I'm not an African
jag är på skicka ett pm!
BullerbyBarnen Crew, SMÖGenröra, Världar i Fantasi
för du kan röka någonting som gör en skön och får allting att kännas som det går att garva åt
Okej, kul kul :) Har skickat ett gb inlägg till dig.
Vad spelar du in med? datamic? :P
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Lät lite halvtaskigt mixat, men aja, dra ett pm så kanske jag hookar :)
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
haha, låter kul ju.. skicka och jag kan hooka ngt på de ;p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toomex - Adda mig på msn så skickar jag.Wizdom - Värre. Headset + keff laptop så det är inte mixningen det är fel på. Skicka ett pm?
Öpp! Finns fortfarande 5 platser kvar!
davve_d - Japp, självklart! Kolla min bild på min presentation ;)
säger ju ändå inget? om du enbart söker personer efter hudfärg så är det ju rakt av rasism, att neka folk p.g.a etnicitet är väl ändå inte helt rätt om man ska va pk?
((MAAD))
Ja men jag tror inte riktigt att du förstår topicen! Aja, jag är rasse. En färgblind rasse! Vem fan pallar liksom :P Jag nekar alla som inte är vita. Så är det bara. Jag tycker att vi står en ganska bra bit över alla andra ;)
kanske kan dropa ngra rader om ja pallar sen el ngt päjs
Kalliistudios© 2:avåningen
du är ju bara dum i huvudet, jag sa inte att du är rasse, sa ju däremot att det är rasism att selektivt välja ut folk p.g.a hudfärg å inte skikklighet eller dylikt, men visst, fortsätt du... ändå ingen musik jag skulle lyssna på =)
((MAAD))
davve_d - Han menar att han inte kan ha andra rappare då själva låten ska handla om att man inte kan rappa om man är vit. Se sista två raderna!
Tomten- jag tror att jag blev lite kär i dig nu. Yes! Hoppet om Whoa har kommit tillbaka/KKK
davve_d är bara avensjuk det ser man rakt av haha . specielt när man skriver "ändå inget jag skulle lyssna på " sen en glad smily haha aja 22 år visar du inte att va iaf .. + att många många har sagt att det inte är menat rasistiskt men han vägrar att inse aja hejsvejs
nicenice tommy :) men du vill inte ha min rapp på det där spåret ändå! Kan intyga att det inte föreligger nån rasism hos musicofsteel. acceptera och gå vidare du som vägrade fatta.
haha ? avis för vad? =) jag rappar ju inte ens, =) lyssnar knappt något från whoa´s audioforum, säkert jättetunga grabbar fast som sagt, inget jag ändå kommer lyssna på eftersom jag inte lyssnar så mkt från audio. inte menat att ni grabbar är dåliga, och det jag menar är att topicen låter rasistisk då man söker enbart vita rappare, sluta gråt så mkt bara för att jag säger att topicen är uppenbart diskriminerande hur man än egentligen menar med inlägget.. än en gång, en smiley för att visa att jag inte är 22, jag är egentligen 15 och vill jätte gärna medverka på denna låt fast jag har turkiskt ursprung så jag känner mig väldigt utpekad som blatte i detta samhälle just nu, =))=) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =)
((MAAD))
men lägg ner davve jag e 100% neger yes you herad me I jused the N word och om du läser han sista rader så står de att han e kass för han inte är afrikan men du kanske tkr de ska komma nån blatte o rappa om vita saker isåfall e de ju lika rasism när vi invandrae dissar vita för dom vill va som oss o klä som oss men jag hör inte dom klaga så om dom ska tåla de måste vi ju tala att han vill ha vita som rappar om vita saker ffs
https://twitter.com/#!/brazil_dougie
men dock skulle det va jävligt kul att se en "rassist" rappa för hiphopen kommer från mörkhyade så wtf det skulle jag faktist villja se ;)
tja mannen :) haha rasism fy fan vad kul :P kan flk inte skämta nu för tiden? jag tycker det är åt skogen med all den politiskt korrekthet. allt skall inte vara jämlikt. det bara är så. och är det mer ojämnlikkt för att han vill ha ett gäng vita rappare. tycker det har gott lite väl förlångt folk får växa upp lite allt är inte blodigt allvar. Stå på dig klart man kan göra en låt med bara vita rappare. behövs inte sånada pettitesser som politiskt korrekt. samhället är påväg utför pågrund aav att allt skall vara så politiskt korrekt. jaja kör på lyckatill emd collaben ;) peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Maketo_ Thanks for the support! Skoj som fan att du ställer upp, lägg till mig på msn.
[email protected] Och tack alla andra som förstår mig mahaha :)
maeketo: det handlar mer om vett. allt är för allvarligt idag det rä därför vi noterar saker coh ting. och tar upp dess negativa sida pågrund av att vi har lärt oss ett mönster. vi noterar olikheter vilket tyder på onitellekt. männsikan har blivit för smart. enligt mig. jag lever med ett handikapp själv och därför ser jag kanske på saken annurlunda. sig mig hur många särskole elever skulle sitta och debbatera en sådan här fråga? de bara lever och skiter totalt i hru människor utrycker sig. lever och är. vi noterar för mycket. vem kom på det att definera människan som olika raser. då vi är alla människor. så varför försöka hitta fel och saker hela tiden. människor försöker skapa ett ideal samh'lle utanm fördummar. fördummarna har startats långt före pågrund av att vi har kärt oss att notera just det våra olikheter. så varför ens bry sig om att vi är olika har ilika hudvärg går olika. har olika kläder. det till hör för mig mindre viktigt. och att klasifisera ett påstånde då han menar med innebörden att det bara skall vara vita rappare som rasistiskt är helt korkat. det är tanken som räknas sägs det. men det verkar ej så. hehe jaja ta hand oom er hoppas ni förstår hur jag menade :)
Haha okej jag har jävligt dålig koll på det här men jag tror att det finns någon plats kvar so hit me.
yea! haha nazi T up in this.... coola rader! feta rim!
http://www.youtube.com/user/TheMeccaMusic
om det finns nå platser kvar så är jag kanske med när ska den vara klar?
Djävulens Sal......
haha man borde nästan lägga på denna bara för att folk är så ignorant i tråden
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.