I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Robin - Älskling (ft. Bregee)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-07-09 20:47

Robin - Älskling (ft. Bregee)

Shu whoa!

Släpper en av mina första låtar här och jag behöver få all den kritik för att kunna fortsätta och bli bättre. Så droppa både negativ och positiv kritik så blir jag glad, så dåligt låter det inte :)

Länk till http://www.znapmusic.com/karee > Älskling ft Bregee

Tanka där, va inte snåla nu med kommentarer nu.

peys!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-09 20:56
ajjt mannen hoppas din guzz får en tankeställare..
låten va soft asså bra text osv!
fortsättt!
Vi är från Västerort!
http://www.znapmusic.com/betongblocken/

2008-07-09 21:04
Tack BB! :)

Någon fler som kan droppa en kommentar tro?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-10 06:14
Komigen någon kan ju kommentera!

2008-07-10 13:01
tyckte inte det var aldeldes för fett men de va chill, lite flowmissar här o var men i stort sett är det bra. fortsätt o jobba och träna träna träna så kommer det bli bättre och bättre, peace out

/LejoN
www.myspace.com/lejonkungen

2008-07-10 14:46
Tack LejoN, sån kritik önskas!!

Någon mer som kan droppa?

2008-07-10 18:00
Kul att folk på whoa är så jävla handikappade att inte kunna skriva kritik asså, fyfan.

2008-07-10 18:14
xtrazie

Du har ju fan inte gett en enda kommentar själv så vad fan gnäller du om?
Och nej d e inte fel på sökfunktionen, d e bara dina egna trådar du kommenterar!

Låten va inte spec bra heller, oskönt flow + röst..texten va inte heller ngt vidare och d låter som du just vaknat på rösten....