... Dom gamla tiderna som vi hade var något bra// ... och våra minnen, är något som jag håller kvar// Kommer aldrig glömma, för du vet vad du betydde// När det handlade om bråk, så ställde du dig bakom ryggen// ... Vi hängde alltid,,, det var ett ball liv// När vi rökte brass, och shiden kunde se vår framtid// Det börja med det lilla, och sen gick det till nått större// vi umgås inte mer, för våran vänskap förstördes// ... vi var vakna flera nätter i sträck men// vi snacka hela tiden, inte lätt att stänga käften// ... Jag börjat tvivla, på att allt kommer tillbaks// och jag lovar och svär, att jag känner ångest idag// jag menar vänskapsband, du var en av allt// kommer aldrig glömma tiden när vi klev av land// och vi levde på knark, och sen sket det sig snabbt// och jag saknar dig brorsan, och du vet att det är sant// Reff: ... Jag försöker att kämpa// Men jag saknar er bröder, kom tillbaka snälla// måste jag hämta er, jag pallar inte shiden vänta// Jag saknar våra tider som vi hade som dom bästa// vers 2: Så vi satt på ditt rum, och vi väntade på knarket// vi väntade på haschet, och vi hade redan tjacket// ... "södraaa siiidaaan", är ju lycka// vi har aldrig spelat in en låt, utan att vara nyktra// ... Vi gick ut, och vi rökte en spliff// Vi är bröder med skillz, vi har glöden till shit// så "VARFÖR TOG DET SLUT", jag kan shiden fatta detta// vi hooka några slängar, och vi rökte och recca// och nu träffas vi knappt det här är äkta och sant// så jag hoppas och tror, att det kommer tillbaka snabbt// ... Vi börja knarka, och folk kolla snett// jag är stolt över er, bara för vi var nummer ett// ... vi har minnen, som aldrig kommer suddas väck// ... passa shittet till mig, sen kommer jag puffa den// ... Kommer ni ihåg, när vi stog i sopgömman// rappa hela tiden, ni vet ni är mina blodsbrödrar// UPP! FLER?!
haha, vi bor på landet!