Intro: Introt blev ju hur bra som helst för att det är jag;) hehe, ne men du gjorde det skönt. Big up för din teknik:DHela vägen dit: Du vet vad jag tycker, beatet är riktigt skönt, gillar Reffen skarpt, mixxningen var riktigt bra. Deliveryt var hur bra som helst. Din röst passar perfekt in på det här beatet. Texten är riktigt bra.Då är det jag: Beatet, rösten på reffen är hur skönt som helst, big up för det. Gillar deliveryt som fan, texten är bra, men du kan bättre.If i never knew you: Beatet är skönt, tycker att deliveryt är bra, rösten passar bra in, ska jag klaga så tycker jag inte mixningen låter så bra, men du vet själv att du kan bättre;).Session (Med Kevin): Haha, fan va din brorsa är cool;) men vet att du har lärt han allt, du säger han är bättre än mig men det mesta har jag lärt mig själv;) ge han några år så kommer han lära sig själv och bli ruskigt bra;) Men när han röst utvecklas så kommer han bli riktigt mysig att lyssna på;), din del funkar, men du kan bättre;) hehe.Outro: haha, fan du skrev ju bara något:P du sa ju bara åt mig att läsa det du skrivit:P hehe, du sa inget om någon inlevelse;) haha. helhet får denna 8/10 //Savinn
http://www.myspace.com/danielsavaker