I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Meastro - Stanislav kan suga min ***

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-07-12 20:39

Meastro - Stanislav kan suga min ***

Eftersom ingen verkar vilja kommentera när jag släpper med en vanlig rubrik så får jag väl göra såhär..

Meastro - Du Och Jag

Vi ligger här i sängen,
det är du och jag *2
Vartenda dag
det är du och jag *2
Vi ligger här i sängen
Vartenda dag

Resan har varit knepig med berg-o-dal bana
för det är du och jag, det är de enda jag svara
Ingen kan sätta käppar i hjulen för det vi har
för baby vet du vad, det är helt enkelt du och jag/

Du vet baby, när du ligger där i den fina hörnan
det är då både du och jag att gillar att stöna
Du är min böna och jag helt enkelt slukar dig hel
kom hit och ge mig lite varmt och lite kramgott kel/

Vi ligger där i sängen och kelar mest hela dan´
för baby vet du vad, det är bara du och jag
Jag ligger och ruffsar till ditt fina blonda hår
tid och rum står stilla, för det är så livet består/

Jag önskar att tiden kunde frysas och återvändas
men det lär nog mest aldrig troligen inte hända
Glömmer aldrig den fina tiden vi hade tillsammans
men det var nog lika bra och skiljas åt och andas/

REF

Vi ligger här i sängen, det är du och jag *2
Vartenda dag
det är du och jag *2
Vi ligger här i sängen
Vartenda dag
----------------------
Nu har jag gjort denna låten och jag hoppas folk kan ta den in till sina hjärtan.
Dessutom hade jag behövt nån som kunde göra vers 2.
bara att slänga iväg ett pm till mig så kan vi kanske ordna nåt.
Hoppas på bra komments också.

/ Meastro

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-13 14:11
FIXA LÄNK ISTÄLLET! i Speedyshare..
 Jmkproduction @ || Du är Lika billig som nudlar på Lidel Bitch. Jag är som gubben i lådan , har alltid nått på G

2008-07-13 15:37
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-13 15:40
har redan ordnat feat på den.. Phenomenal gör den :)

2008-07-13 15:47
De fanns bara låten "DU & JAG" ;)
 Jmkproduction @ || Du är Lika billig som nudlar på Lidel Bitch. Jag är som gubben i lådan , har alltid nått på G

2008-07-20 07:29
Inte för att vara taskig, men den va inte bra alls, du behöver träna mer på flow & text, & för att refrängen ska låta bättre & mer som en refräng, så spela in det ungefär 2 - 3 gånger ovanpå varandra så blir det nog bättre :)

Peace TiiiMaaN
TiiiMaaN, Street Style Records

2008-07-20 18:28
haha.. tror inte du vet vad du snackar om riktigt grabben.

2008-07-20 18:37
ok kolla här..enda anledningen till att ja lyssna på de här tramset va för att du sa "du vet inte va du snackar om riktigt grabben" så tänkte ja hm..denna killen kanske ändå är bra..men det slösade 2 minuter och 44 sekunder av mitt liv, jag skulle vilja att du ger tillbaka dom..nu..

refrängen låter lite för lågt och ditt flow e kasst du förhastar dig med ord det flyter inte på riktigt de låter som om du har problem att hålla med beaten lite här o där..texten ska jag inte kommentera om de e personligt till någon du tycker om men du borde göra det lite mer komplext o tror inte din flickvän(eller pojkvän pow!) skulle uppskatta det så mkt för de låter som en vanlig kärlekslåt som du kan skriva till vemsomhelst egentligen...skriv något personligt som rör henne på flera nivåer istället så hon kan va stolt över dig...

så nu tog de mig ungefär 2 minuter och 44 sekunder till att skriva detta så du e fan skyldig mig att lyssna på min låt och ge feedback mothafucka!!

http://www.whoa.nu/forum/audio/622147.aspx
Producent

2008-07-20 18:43
haha.. tror inte du vet vad du snackar om riktigt grabben.

vad snackar du om? han har ju 100% rätt i det han skriver.. haha.

låten var inge bra alls, finns riktigt mycket att finslipa på. du kan börja med attityden.

2008-07-21 19:43
tss tss........

2008-07-22 13:39
haha, bli inte sur när folk ger dig kritik kompis, ta det till dig och försök göra bättre istället. Träning ger färdighet. Word på TiMan. peace!

2008-07-22 14:30
Du ligger offbeat hela tiden, och dessutom söker du hype genom att skriva med Stanislav, HAHA.

Worthless

2008-07-22 20:52
haha shiiet mannen, Lame att söka hype genom Stanislav
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD

2008-07-22 20:55
tydligen måste man göra det eftersom jag lagt upp den innan men inte fått komments?

offbeat? e du gay? lär dig takt.

2008-07-23 01:22
Meastro, lära mig takt? Har nog mer taktsinne än dig farbror tondöv.
Ditt flyt behöver tränas, ifall du inte kan ta kritik så skit i att posta låtar!

2008-07-24 21:11
ojdå.. som att jag bryr mig om vad du säger.. bara kom.
fjant.

2008-07-24 21:58
nja inget som föll i min smak , var som inge känsla i reffen och flytet funkade inte i mina öron
träna träna träna!

HEJ